וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרס קרוון 2013 יוענק לפארק המסילה

5.7.2013 / 12:33

פרס האדריכלות על שם אברהם קרוון יוענק במעמד ראש עיריית תל אביב, רון חולדאי, למתכנני הפארק, על ”דוגמה יוצאת דופן להחייאת החיים העירוניים”

הוכרזו הזוכים בפרס קרוון לאדריכלות גנים ונוף לשנת 2013: משרד מנעד, שלומי זאבי, יאיר אביגדור וצבי דקל יקבלו את הפרס השנה, על תכנון פארק המסילה. חברי ועדת השופטים של הפרס, פרופסור נורית ליסובסקי (יו"ר), שי כיתאין, אדריכלית הנוף ענת שדה, פרופסור הלל שוקן ואדריכלית הנוף מאיה שפיר, כתבו בנימוקיהם כי "הפארק משמש דוגמה יוצאת דופן להחייאת החיים העירוניים בסביבתו. תכנון הפארק מנצל היטב את הציר הנטוש של מסילת הרכבת הישנה שהובילה לירושלים, ובאמצעים פשוטים ואיכותיים הצליח לאחות את הרקמה העירונית שהייתה חסומה עד להקמתו, תוך מתן תשומת לב מיוחדת לחיבורים לרחובות הסמוכים". נימוקי השופטים במלואם יופיעו בחוברת הפרס.

עיריית תל-אביב-יפו מעניקה את הפרס על שם אברהם קרוון כדי להביע הערכה והוקרה לאדריכלי הגנים והנוף. הפרס, בסך 18,000 שקלים, יוענק לזוכים בטקס חגיגי שיערך ביום חמישי, 14 בנובמבר 2013, במעמד ראש עיריית תל?-אביב-יפו, בהשתתפות חבר השופטים, הזוכה בפרס השנה והזוכים בפרס בשנים קודמות.

פארק המסילה הוא פארק עירוני בירושלים, המשתרע לאורך תוואי מסילת הרכבת הישנה בירושלים. הקמתו החלה בשנת 2010.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully