וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אמנדה פאלמר מתכננת הופעה בישראל

המוזיקאית הפרובוקטיבית, סולנית להקת הדרזדן דולס, תופיע ככל הנראה בישראל בחודש אוקטובר, אם רק תמצא מיקום טוב, כך כתבה בחשבון הטוויטר שלה

הזמרת האמריקאית אמנדה פאלמר מגיעה להופעה ישראל באוקטובר הקרוב? אם לשפוט על פי חשבון הטוויטר של האמנית הפרובקטיבית, נראה שבהחלט כן. פאלמר, שהחלה את דרכה המוזיקלית כפסנתרנית, כותבת השירים וסולנית ההרכב הדרזדן דולס, הינה גם חצי מההרכב Evelyn Evelyn ומתחזקת בעצמה קריירת סולו מצליחה תחת השם "אמנדה פאלמר ואורקסטרת הגניבה הגדולה".

"תל אביב, לא מבטיחה, אבל בואו רק נעמיד פנים שאני הולכת לקיים הופעת סולו באוקטובר הקרוב בתל אביב. באיזה מקום? בארבי? תמונע? היט מי"- כך צייצה היום (שני) פאלמר בחשבון הטוויטר שלה, בהתייחסה למועדון הבארבי בעיר ותיאטרון תמונע, מועדוני הופעות אשר בדרך כלל מאכלסים הופעות מוזיקליות של אמנים בסדר גודל שלה.

הציוץ של פאלמר:

פאלמר הרוויחה את התדמית הפרועה שלה בעמל רב של "פליטות פה" ונטייה בלתי פוסקת להוכיח כי היא מסוגלת לשחוט כל פרה קדושה באשר היא. את יחסיה עם בעלה, הסופר ניל גיימן היא מנהלת בפומבי דרך הבלוג האישי וחשבון הטוויטר שלה, ובשנת 2010 כתבה בבלוגה "אמרתי לניל שאתחתן איתו אבל יכול להיות שגם הייתי שיכורה". שנה לאחר מכן הודיע הזוג, דרך טוויטר, כי התחתן כחוק.

בשנת 2007 סיפרה למגזין "אפטראלן" כי היא בי-סקסואלית והצהירה בבלוג שלה כי עברה הפלה בגיל 17 כמו גם נאנסה במהלך דייט כשהיתה בת 20. אלבומה האחרון שיצא בשנת 2012, "Theatre Is Evil", יצא בלייבל העצמי שלה בעזרת מימון גולשים דרך אתר קיקסטארטר - בסך של 1.2 מיליון דולר. למעט הורדה חינמית של האלבום וכניסה להופעותיה של פאלמר, חלק מהתורמים קיבלו את האפשרות לצייר על גופה העירום.

הפרובוקציה האחרונה מכיוונה של פאלמר הגיעה בחודש אפריל האחרון לאחר פיגוע הטרור שביצעו זוג אחים בבוסטון.
היא פרסמה שיר בבלוג שלה שככל הנראה נכתב עבור ג'וחר צ'ארנייב, אחד מהמחבלים. צ'ארנייב, שנפצע קשה במהלך המצוד המשטרתי אחריו (אחיו נהרג), זכה ב"שיר לג'וחר" של פאלמר לשורות המרמזות על יחס חיובי, למשל "אינך יודע כמה אורגזמית יכולה להיות שאיפת חמצן עד שאתה מתחבא מתחת למים", או "אינך יודע כמה זמן הבטרייה של האייפון שלך יקר עד שאתה מתחבא בתחתית של סירה" – שתי התייחסויות ישירות למקום בו ג'וחר נמצא בסוף המרדף אחריו. בשורה אחרת מוסיפה פאלמר כי "אינך יודע כמה ההורים שלך היו משוכנעים שלהביא ילדים יהיה, לגמרי, הדבר הנכון לעשות".

מה שנתפס בעיני טובקיסטים רבים כהתייחסות חומלת לצ'ארנייב ועורר את זעמם, היה מפתיע עבור פאלמר, שהמשיכה וענתה למבקריה בידיעה מוחלטת שתגובתה ה"שלווה" תגרור עוד אש לכיוונה, כמו שהיא אוהבת."אני ננזפת בבלוג שלי על כתיבת שיר. לא ציפיתי לזה, בכנות". בציוץ אחר הוסיפה ש"השיר עוסק למעשה בהרבה יותר דברים ממה שנדמה לכם. קראו אותו שוב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully