וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עוברת מסך: גזענות גם בגרסה האמריקאית של "האח הגדול"

9.7.2013 / 0:08

ממש כמו משפחת מיילי, גם בגרסה האמריקאית של "האח הגדול" הסתבכו השנה מתמודדים באמירות גזעניות. וגם: האודישן שהדהים את הווארד סטרן. חדשות טלוויזיה אמריקאית

"האח הגדול" בארצות הברית: הערות גזעניות שערורייתיות

גזענות בריאליטי היא לא תופעה ישראלית בלבד: ג'ינה מארי צימרמן וארין גרייס, שתי מתמודדות בעונה ה-15 של "האח הגדול" האמריקאית המשודרת שם בימים אלה, הצליחו להסעיר השבוע את ארה"ב. בדומה למשפחת מיילי הישראלית, השתיים השמיעו הערות גזעניות כלפי מתמודדים אחרים, בכמה מקרים שונים שנתפסו על ידי צופים קשובים בשידור החי של הריאליטי המצליח מבית רשת CBS.

הצופים הפנו את תשומת לבם של המפיקים וכלי התקשורת לנושא, ולאחר מספר ימים בודדים הודיעו המעסיקים של השתיים מחוץ לבית כי הן כבר לא יעבדו אצלם כאשר תסתיים התכנית. הסדרה, לעומת זאת (ובניגוד למה שאירע בישראל), לא טרחה להוציא את השתיים מהבית בשל ההערות. צופים רבים דרשו אחר כך מהרשת לשדר בדיוק את אותן הערות בשידור המרכזי של התכנית כדי שהצופים יוכלו לשפוט בעצמם ולהדיח את השתיים. הרשת סירבה בתחילה, אולם לבסוף נכנעה, ושידרה השבוע חלק מהדברים. בין היתר, אמרה גרייס על מתמודדת אסייתית ש"כדאי שהיא תלך להכין אורז" ואילו השנייה העירה הערות גזעניות על מתמודד אחר. מתמודד נוסף, אגב, ננזף על ידי מעסיקו בחוץ על הערות הומופוביות שזרק לעבר אחד הדיירים.

בהצהרה רשמית ששחררה לתקשורת, רשת CBS התנערה באופן רשמי מההערות הפוגעניות.

האודישן שהדהים את שופטי "America's Got Talent"

שבוע לאחר ששופטי התכנית "America's Got Talent" נפלו מהכיסא למשמע האודישן של אראלין אוניל בת השש, איבדו שופטי התכנית בשנית את עשתונותיהם. הפעם, היתה זו להקת האקרובטים המכנה עצמה the Chicago boyz שהצליחה לגרום לקהל ולשופטים לקפוץ מהכסאות בהתלהבות, עם תרגילי אקרובטיקה מרהיבים שבשיאם הפך ילד בן תשע לחבל קפיצה אנושי.

דונלד גלובר עוזב את "קומיוניטי", בערך

אמנם הקומדיה המעולה "קומיוניטי" תשוב לעונה חמישית אחרי שורה של טלטלות (עזיבה של היוצר דן הרמון, עזיבה של צ'בי צ'ייס, חזרה מתוכננת של הרמון), אבל משהו יהיה חסר: דונלד גלובר, שמגלם את טרוי בארנס, ישתתף בחמישה פרקים בלבד מתוך 13, כך מדווח בלוג התרבות Vulture מבית ניו יורק מגזין. ההעדרות של גלובר נובעת מכך שהוא רוצה להשקיע יותר זמן בקרייר הראפ שלו, תחת השם צ'יילדיש גמבינו. הברומאנס של טרוי ועבד נסדק, וכנראה שגם תכנית הבוקר הפיקטיבית של השניים תרד מהמסך. מבאס.

איפה הומר סימפסון? תכנית בישול מחפשת אחר הדונאט המושלם

“Donut Showdown” היא תכנית בישול תחרותית שעלתה השבוע בערוץ הבישול האמריקאי, עם מטרה אחת מובהקת – למצוא את הדונאט המושלם. אותה סופגנייה עגלגלה ועתירת שומן מככבת במרכז התכנית, כאשר מידי שבוע מתחרים שלושה שפים מכל רחבי המדינה על פרס של 10,000 דולר למי שיכין דונאט מושלמת בהתאם לנושא שנקבע מראש. בתכנית הפתיחה התחרו ביניהם שלושה שפים מדופלמים, בעלי מסעדות המתמחות בהכנת המעדן המשמין. התוצאות: דונאט בטעם דלעת קראנצ'ית, דונאט בטעם ארל גריי ודונאט בטעם עוגת דבש וכוסמת. תופעות לוואי שבאות עם התכנית: הזלת ריר בלתי נשלטת.

ערוץ SyFy גאה להציג: טורנדו, כרישים וטארה ריד

ערוץ המד"ב האמריקני לא מפסיק להפתיע: השבוע ישדר הערוץ סרט בשם "שארקנדו" (שילוב של המילים כרישים וטורנדו). כפי שאתם יכולים לתאר לעצמכם הסרט מדמה תסריט אימים בו סופת טורנדו חזקה במיוחד סוחפת את כל הכרישים מהים ומפילה אותם על אזרחים תמימים בפסטיבל הרס טוטאלי. תוסיפו לזה את הבלונדינית טארה ריד ואת כוכב "בוורלי הילס 90210" לשעבר, איאן זירינג, כזוג אקסים שיוצאים לחקור את התופעה, ומובטח לכם קאלט טראשי במיוחד.

תחרות: מה הסוודר הכי טוב שלבש ביל קוסבי ב"משפחת קוסבי"?

אם השם ביל קוסבי מעלה בכם זכרונות נוסטלגיים, וחלק מהם כוללים את הסוודרים המחרידים שנהג ללבוש קליף האקסטבל, דמותו המיתולוגית מ"משפחת קוסבי", הרי שהטורניר הבא הוא בשבילכם. האיש והאגדה השיק השבוע באתר האינטרנט שלו טורניר מיוחד לבחירת הסוודר המוצלח ביותר שלו. בין אם אתם מעריצים שרופים או סתם משועממים במקצת – אתם מוזמנים לדרג כאן.

כמה מדויק ג'ורג' מייקל מ"משפחה בהפרעה"?

מעריץ משועמם החליט לבדוק האם ה"שעון הפנימי שלעולם לא מאכזב" של ג'ורג' מייקל מ"משפחה בהפרעה", אכן מדויק. מה לדעתכם הוא גילה? צפו בסרטון ותגלו.

  • עוד באותו נושא:
  • האח הגדול

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully