וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צ'אקי חוזר: צפו בטריילר ראשון לסרט החדש

הפרק השביעי בסדרת הסרטים על הבובה הרצחנית צ'אקי יעלה לאקרנים בחודש אוקטובר הקרוב. לפחות על פי הטריילר, הדמות הילדותית מצמררת לא פחות מבעבר

הבובה הרצחנית צ'אקי חוזרת, ובענק: לרגל חגיגות חצי היובל לסרט הראשון בסדרה, הסרט החדש בסדרת הסרטים על הבובה צ'אקי מחמם מנועים לקראת עלייה לאקרנים וטריילר קצר מתוכו שוחרר לרשת. הסרט, שזכה לשם "הקללה של צ'אקי", הוא עוד חולייה בסיפור על על צ'אקי, בובת הילדים הרדופה על ידי נשמתו של הרוצח הסדרתי צ'ארלס לי ריי. גם הפעם, הגיבור המרושע מבעית ומצמרר כתמיד.

כזכור, סדרת הסרטים שהחלה בשם "משחק ילדים" החלה כסרט אימה אמריקאי שיצא לראשונה בשנת 1988, אשר בוים על ידי טום הולנד ונכתב על ידי דון מנסיני. הסרט האחרון בסדרה, "היורש של צ'אקי" צולם בשנת 2004 (קודמו בסדרה היה "הכלה של צ'אקי") ונראה כי פולחן האישיות סביב הבובה הכי מפחידה בעולם מסרב לגווע. "הקללה של צ'אקי" יהיה הסרט השביעי בסדרה.

את הסרט, שיעלה למסכים בארה"ב ב-8 באוקטובר, יביים מנסיני, שיצר וביים את כל סרטי הסדרה, ונראה כי קו העלילה הולך לחזור למקורות, ולעסוק פחות בקרוביו המפלצתיים של צ'אקי ויותר ברציחות של אזרחים תמימים.

מה חשבתם על הטריילר? ספרו לנו בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully