וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלטון ג’ון ביטל הופעות: ”יכולתי למות בכל רגע”

10.7.2013 / 16:20

המוזיקאי הבריטי סובל מדלקת תוספתן, מה שגרם לו לבטל כמה מהופעותיו הקרובות, והוא יעבור הליך רפואי בשבועות הקרובים. "תודה לאל שאני חי", אמר

לאחר שביטל השבוע מספר הופעות שנקבעו לו ברחבי אירופה עקב דלקת תוספתן (אפנדיציט), המוזיקאי הבריטי סר אלטון ג'ון מתכונן להליך רפואי בהול שיעזור לו להחלים ולחזור להופיע על במה כרגיל, החל מחודש ספטמבר הקרוב.

ג'ון סיפר לעיתון הסאן הבריטי כי את עשר ההופעות האחרונות שלו במסגרת טור אירופאי ביצע כשהוא "סובל בייסורים", זאת עד שהחליט להזעיק רופא שיאבחן את מצבו. "תודה לאל שאני חי. הייתי פצצה מתקתקת. אני מניח כי יכולתי למות בכל רגע", אמר. הסאן המשיך ודיווח כי ג'ון מטופל כרגע באינטנסיביות באמצעות אנטיביוטיקה ומתעתד לעבור ניתוח כבר בשבועות הקרובים.

עקב מצבו הרפואי, ג'ון נאלץ כאמור לבטל מספר הופעות בפסטיבלים, שנקבעו לו למשך החודשים הקרובים – בין היתר באיטליה, גרמניה ולונדון – שם היה אמור להופיע השבוע בהייד פארק לצד אלביס קוסטלו וסולן הקינקס ריי דיוויס. הנהלת הפסטיבל הודיעה כי כל רוכשי הכרטיסים יקבלו זיכוי מלא, וכפיצוי היא מזמינה את הקהל הרחב להזמין כרטיסים בחינם לערב ההופעות ממנו ייעדר ג'ון.

דוברו של הזמר מסר לתקשורת כי ג'ון אובחן כחולה בדלקת לאחר שנעשו לו בדיקות מקיפות ובדיקות דם על ידי צוותו הרפואי. עוד אישר הדובר כי ג'ון לא יחזור לבמות עד שיבריא לחלוטין והוסיף כי "אלטון מאוד מאוכזב מביטול ההופעות הקרובות. עצם העובדה שהמשיך להופיע עד עתה במאמץ עילאי, למרות הכאבים מהם סבל, מוכיחה את מסירותו הרבה למעריציו ברחבי אירופה. הוא נחוש לחזור בכושר שיא ולהשלים את ההופעות הבאות, החל מחודש ספטמבר הקרוב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully