וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דסקטופ 06: חוגגים עם קווין ודאפט פאנק

12.7.2013 / 0:25

קווין חוגגים 40 שנה לאלבום הבכורה, דאפט פאנק משחררים בובות של עצמם, אורן ברזילי ביצירות פופ ארט מרהיבות ועוד אימג'ים שעשו לנו את השבוע

בסוף השבוע מלאו 40 שנה לאלבום הבכורה של קווין שיצא תחת השם הלא מתחכם במיוחד - "Queen". ההקלטות לאלבום נעשו באולפני Trident, שם הורשו חברי הלהקה להקליט בלילות על בסיס מקום פנוי. חברי קווין התקשו למצוא מפיץ לאלבום, שהושפע בעיקר מרוק כבד, אך לבסוף, שמונה חודשים אחרי שהסתיימו ההקלטות, יצא האלבום בהפצת האולפנים עצמם. הוא אמנם התקבל באופן חיובי על ידי מבקרי המוזיקה, אך הקהל הרחב לא יישר קו והאלבום זכה להצלחה דלה בלבד. מאוחר יותר, אחרי שקווין הפכו לסופרסטארים, מכירותיו עלו והוא הגיע למעמד של זהב.

בימים בהם סוגיות של גזענות על רקע צבע העור לא יורדות מסדר היום, אנחנו ממליצים לכם לעשות הפוגה עם סדרת העבודות המהפנטת "Conflict and Costume" של הצלם ג'ים נות'ן. בני שבט הררו הנמיבי מופיעים בצילומים בתלבושות המסורתיות שלהם, בתוכן ארוגה ההיסטוריה של האזור שהשפיעה על האופן בו המקומיים מתלבשים. מהאופנה של המסיונרים הבריטים, לניחוח הגרמני המסודר, בשילוב עם הצבעים הפרינטים האפריקאים החזקים. את הספר עם כל הצילומים אתם יכולים לרכוש באמזון או להתבונן בהם כאן.

רגעים מרעננים ומעניינים של אמנות, כמעט תמיד אפשר למצוא בתערוכות הבוגרים של בתי הספר השונים ברחבי הארץ – וזו העונה החמה של אירועים מהסוג הזה. השבוע נפתחה תערוכת הבוגרים של בית הספר לאמנות – המדרשה, המכללה האקדמית בית ברל שמתמקדת השנה ביחס לחלל – לא רק בעבודות עצמן אלא גם ביצירת חללי תצוגה אלטרנטיבים לעבודות. בתמונה למעלה רישום של ליטל לביא, מתוך התערוכה. עוד עבודות ופרטים תמצאו כאן.

חשבתם שההייפ סביב דאפט פאנק הגיע לשיא שלא יוכל להישבר? חשבו שוב. חברי הצמד הצרפתי, שמקפידים להימנע מחשיפת תווי פניהם, עומדים להגיע גם לחדר הילדים שלכם. ליין של בובות בדמותם מעוצב בימים אלו תחת ניצוחה של ענקית הצעצועים היפנית בנדאיי, שאחראית לחלק ניכר של הבובות בז'אנר (Action figures). הבובות, שעוצבו בפיקוח מלא של דאפט פאנק, לבושות בגרדרובות המוכרות של השניים מעטיפת האלבום האחרון "Random Access Memories", כולל הקסדות. הבובות יגיעו לחנויות בארצות הברית לקראת חג המולד ויימכרו בנפרד. האם זו תחילת הסוף של דאפט פאנק? במרחקים היפסטר מגחך.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

אורן ברזילי, איש מופע הארנבות של ד"ר קספר ומוזיקאי מוערך בפני עצמו, החל לאחרונה לעסוק גם באמנות מסוג אחר. ברזילי עושה מה שהוא מגדיר כ"סוג של פופ ארט". מדובר באינטרפטציה שלו לאייקונים מעולם המוזיקה והקולנוע בשילוב עם כתבי יד מקוריים שלו לשירים שכתב. העבודות, שכולן נעשות בעבודת יד, ללא פוטושופ, מוצגות בגלריית הפופ אפ של בוטיק וורנר בתל אביב. המעוניינים יכולים ליצור קשר עם אורן ולרכוש אותן ישירות ממנו בכתובת orenbarz@gmail.com.

בנוסף, ברזילי עובד בימים אלה על אלבום חדש ובשבוע הבא ייצא הסינגל "העיר הזאת, בו הוא מארח את אריאל פוליאקוב.

  • עוד באותו נושא:
  • דסקטופ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully