וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

Psy לישראל? האמן מכחיש, ההפקה מאשרת, מכירת הכרטיסים בוטלה

14.7.2013 / 18:00

לאחר ההכחשה הנמרצת של האיש מאחורי "גנגנם סטייל" את דבר בואו לישראל, ביטל משרד הכרטיסים הדרן את מכירת הכרטיסים להופעותיו. בהפקה מתעקשים: "ההופעה מתקיימת כמתוכנן"

סימני השאלה סביב הופעותיו הצפויות של המוזיקאי הדרום קוריאני סיי (Psy) בתל אביב ממשיכים להתרבות, לאחר שהיום (ראשון) ביטל משרד הכרטיסים הדרן את המכירה לקראתן. מי שאחראי על הלהיט הכי נצפה ביוטיוב, "גנגנם סטייל", אמור היה להגיע לישראל לשתי הופעות, הראשונה ב-25 ביולי בביתן 1 בגני התערוכה בתל אביב, והשנייה יומיים לאחר מכן, ב-27 ביולי, בחוות הגמלים באילת; הציוץ החד משמעי שפרסם הזמר בעמוד הטוויטר שלו העלה את התהייה האם שתי ההופעות המתוכננות שלו בישראל כלל יתקיימו כמתוכנן: "יש שמועות שקריות על הופעה שלי בישראל בחודש יולי", כתב. "לא אהיה שם, אבל אני מחכה לפגוש את מעריצי בישראל בקרוב. שלום".

לאחר פרסום הציוץ של Psy, התעקש המפיק אריה ציון בשיחה עם וואלה! תרבות שההופעה "מתקיימת כמתוכנן" וטען כי נחתם חוזה עם האמן. בהמשך השיחה שמר על ערפול, ואמר שאינו "מוכן להתחייב ש-Psy יופיע או לא יופיע בישראל" וכי לקהל הישראלי "יהיו הפתעות". אולם היום הופתעה הפקת המופע בארץ לגלות כי מכירת הכרטיסים דרך אתר הדרן הופסקה לאלתר. דרך האתר נמכרו כמה מאות כרטיסים, והכסף עדיין לא עבר להפקת המופע, עקב המצב הלא צפוי. נותן שירות באתר מכירת הכרטיסים הבהיר בתגובה לפנייה טלפונית כי אין לו אפשרות למכור כרטיסים, כיוון שכל המוקדנים קיבלו הוראה להפסיק מכירה זו באופן מידי.

בהפקת המופע (שיתוף פעולה של חברת ההפקות Best Productions של המפיק הצרפתי יעקב מימוני בשיתוף עם קול רקורדס בראשות ציון), טוענים היום כי הציוץ של האמן לפיו הפרסומים על הופעתו בישראל שקריים אינם אלא מקדם יחסי ציבור. גורם בהפקה טען כי "אין לדעת למה הוא כתב את זה, אין לנו יכולת לשוחח עם מנהליו כיוון שהיום יום ראשון שהוא יום שבתון בארה"ב". גורם אחר מוסיף: "אולי הוא כתב את זה כי מופעל עליו לחץ מצד גורמים פרו-פלסטינים והוא חושש שיידעו שהוא בא לארץ". באשר להפסקת מכירת הכרטיסים, אמר הגורם כי "הדרן הודיעו לנו שהם לא מעוניינים למכור יותר כרטיסים. ניתן לרכוש כרטיסים דרך המוקד הטלפוני באתר של בסט פרודקשנס". יש לציין כי על פי בדיקת וואלה! תרבות, המספר החדש שציינה ההפקה כמוקד מכירה אינו פעיל כעת. חלק מהכרטיסים שנמכרו עד כה להופעות, ובמיוחד לזו שאמורה להתקיים באילת, נמכרו כחלק מחבילת "הכל כלול" לתיירים צרפתים המגיעים ארצה לחופשה.

מגני התערוכה וחוות המגלים, המקומות בהם אמור הראפר להופיע, נמסר כי החוזה על השכרת המקום חתום וכי המקום מושכר לתאריך המשוריין אותו פרסמה הפקת המופע. יש לציין כי הפקתו הקודמת של מימוני (איש עסקים צרפתי) בארץ, ההופעה של הראפר קוליו, הסתיימה במפח נפש עבור הקהל, שנאלץ לחכות במשך יותר מ-3 שעות עד שעלה הראפר לבמה.

מה דעתכם - יופיע או לא? דברו על זה בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully