וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

היוצר האלקטרוני ונשיאן סניירז יגיע לישראל

15.7.2013 / 10:21

אהרון פאנק, יוצר האלקטרוניקה שמתמחה בברייק קור וידוע בשמו הבימתי, יגיע לישראל להופעה אחת שתתקיים בחודש ספטמבר הקרוב בתל אביב

אמן האלקטרוניקה הקנדי ונשיאן סניירז (Venetian Snares) יגיע לישראל להופעה אחת שתתקיים ב-4 בספטמבר (ערב ראש השנה) במועדון הקומפורט 13 בתל אביב.

ונשיאן סניירז, או בשמו האמיתי אהרון פאנק, ידוע במוזיקה הבלתי מתפשרת שלו ובכמות עצומה של ריליסים שהוא משחרר במספר לייבלים מאז שנות ה-90. הסגנון שלו, שיכול להישמע קקפוני ואפילו אלים למאזין הממוצע, אינו נאמן לז'אנר אחד וכולל אלמנטים של ברייק-קור (מוזיקת דאנס אלקטרונית המושפעת מהארד-קור טכנו), IDM (תת-ז'אנר אלקטרוני שהועלה על נס בזכות אפקס טווין) ושילובים חדשניים של מוזיקה קלאסית ובארוקית עם מקצבי ג'אנגל ודראם אנ' בייס. במילים אחרות, פאנק נוהג ליצור מוזיקה מכל צליל אפשרי ולעצב תבניות סאונד קיצוניות למדי שיספקו את הדמיון שלו ושל קהל חובביו.

מאז שנות ה-90 שחרר פאנק עשרות אלבומים שזכו לשמות לא קונבנציונליים כמו "Eat Shit And Die" משנת 1998, Winter in the Belly of a Snake"" משנת 2002, "Winnipeg Is a Frozen Shithole" משנת 2005 ו"Songs About My Cats" משנת 2001. בנוסף לאלו, פאנק מוציא מוזיקה גם תחת השמות "לאסט סטפ", "ביסניירז" ועוד. פאנק נחשף לראשונה בתכניתו של שדרן הרדיו האגדי והמנוח ג'ון פיל.

על הבאתו של סניירז ארצה אמונים אנשי האפי הארדקור. מחירי הכרטיסים להופעה במכירה מוקדמת עומדים על 60 שקלים, והמחיר המלא עומד על 90 שקלים. את הכרטיסים ניתן להשיג כאן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully