וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוברי קופות: המיניונים בלתי מנוצחים

15.7.2013 / 0:07

"מגודלים 2" של אדם סנדלר ו"פסיפיק רים" הגרנדיוזי פשוט לא מצליחים להדיח מהפגה את סרט האנימציה "גנוב על המיניונים", שמסתמן כלהיט הגדול של הקיץ

יח"צ - חד פעמי

לא מפלצות ענק, לא רובוטים עצומים ולא אדם סנדלר – אף אחד לא מנצח את המיניונים. שני סרטים חדשים השיגו פתיחות גדולות למדי השבוע, אבל אף אחד מהם לא הדיח המהמקום הראשון בטבלת שוברי הקופות האמריקאית את "גנוב על המיניונים". גרו והמיניונים שלו שועטים במעלה רשימת שוברי הקופות הגדולים של הקיץ והשנה: השבוע הם הכניסו עוד 45 מיליון דולר, והכנסותיהם הכוללות הגיעו כבר ל-229 מיליון דולר בארצות הברית בלבד. זהו השבוע השני שבו המיניונים שוהים במקום הראשון, כשאת השבועיים שלפני כן בילה באותו המקום "בית ספר למפלצות": בסך הכל, כבר חודש שלם שסרטי אנימציה לילדים שולטים בפסגה, בעוד סרטי אקשן קיציים יקרים ("הפרש הבודד", "מלחמת העולם Z", "וושינגטון על הכוונת" ואחרים) באים והולכים תחתם. הקיץ הזה שייך לילדים.

מבין הסרטים החדשים השבוע, "מגודלים 2" של אדם סנדלר – עם קצת עזרה מידידיו, קווין ג'יימס, כריס רוק ודיוויד ספייד - הוא, אם תשאלו את המבקרים, אחד הסרטים הגרועים של השנה. הם הגיבו להומור הפיפי-קקי-קיא של הסרט בגועל, אבל זה לא עזר: הסרט עדיין הכניס בסוף השבוע סכום נכבד – 42 מיליון דולר, מעט יותר מהפתיחה של "מגודלים" המקורי (40 מיליון).

במקום השלישי בלבד נמצא הסרט היקר של השבוע, "פסיפיק רים", סרטו של גיירמו דל טורו המלא ברובוטי ענק הנלחמים במפלצות ענק. זה אחד הסרטים הבודדים הקיץ שאינם המשכים ואינם מבוססים על שום מותג מוכר. קשה יותר למכור סרט שאיננו חלק מסדרה, ועדיין, הפתיחה של 38 מיליון דולר די מאכזבת. זאת אולי לא פאדיחה גדולה כמו "וושינגטון על הכוונת" או "הפרש הבודד", אבל זה רחוק מלהספיק כדי להחזיר את ההשקעה הגדולה (קרוב ל-200 מיליון דולר) בסרט. יש לקוות שבמדינות אחרות – כמו ביפן חובבת רובוטי הענק – הסרט יצליח יותר.

מה חשבתם על "גנוב על המיניונים"? ספרו לנו בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully