וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מי מפחד מהזאב הרע" התקבל לשני פסטיבלים בינלאומיים

15.7.2013 / 11:39

מותחן הנקמה הקומי הישראלי והמדובר ממשיך לזכות לכבוד והערכה בעולם, וכעת נודע כי התקבל לשני פסטיבלי קולנוע נוספים, בסנט פטרבורג ובוסאן

יח"צ - חד פעמי

"מי מפחד מהזאב הרע", סרטם של אהרון קשלס ונבות פפושדו, לא עוצר: הסרט בכיכובם של ליאור אשכנזי, צחי גראד, רותם קינן ודבל'ה גליקמן התקבל לתחרויות הרשמיות בשני פסטיבלי סרטים יוקרתיים – פסטיבל סנט פטרבורג שייפתח ב-13 בספטמבר ופסטיבל בוסאן שייפתח ב-3 באוקטובר. הסרט ייצא לבתי הקולנוע בישראל ב-15 באוגוסט.

בפסטיבל בוסאן יוקרן הסרט במסגרת "קולנוע עולמי", שכללה בשנה שעברה את הקרנות הבכורה האסייתיות של "ארגו" בבימוי בן אפלק, "חיות הדרום הפראי" בבימוי בן צייטלין, "הניצוד" של תומאס וינטנברג, "הולי מוטורס" של ליאו קראקס ו"ברברה" של כריסטיאן פצולד.

יום לאחר החגיגות בבוסאן ישתתף "מי מפחד מהזאב הרע" בתחרות הרשמית של פסטיבל סיטג'ס (Sitges), פסטיבל לסרטי ז'אנר שנוסד בשנת 1967 ומתקיים מדי שנה בעיירה סיטג'ס שבספרד. בין הסרטים שזכו בתחרות בעבר ניתן למנות את "שבעה צעדים" בבימויו של צ'אן ווק פארק ו"זטואיצ'י" של טקשי קיטאנו. "מי מפחד מהזאב הרע", יוקרן לצד סרטיהם החדשים של ניקולס וינדינג רפן, ארי פולמן עם סרטו "כנס העתידנים", רומן קופולה, ג'ים ג'רמוש וניל ג'ורדן.

סבב הפסטיבלים הבינלאומיים של "מי מפחד מהזאב הרע" כולל כבר כעת גם את פסטיבל FrightFest – פסטיבל סרטי האימה הלונדוני שאותו ינעל הסרט הישראלי בהקרנת ענק שתיערך בפני 1300 צופים; לאחר מכן ישתתף בתחרות הרשמית בפסטיבל הגרמני פנטזי פילמפסט, ובספטמבר ישתתף בתחרות הרשמית בפסטיבל הצרפתי ל'אטרנג'. הקרנת הבכורה העולמית של הסרט התקיימה בפסטיבל טרייבקה בניו יורק, שם זכה לביקורות משבחות. משם המשיך לפסטיבל סטנלי, בו זכה במקום השני, פרס חביב הקהל, מה שהוביל לשתי עסקאות ענק במסגרתן נרכש להפצה על ידי סרטי מגנוליה, שיפיצו את הסרט בצפון אמריקה, ומטרודום, שרכשו את זכויות ההפצה של הסרט להפצה באנגליה ובאירלנד.

"מי מפחד מהזאב הרע" הוא מותחן נקמה קומי העוסק בקשר ההרסני בין חשוד ברצח ילדה, אבי אותה ילדה והשוטר שעסק במקרה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully