וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלוג "האח הגדול": עוד טריליון ימים למנאייק

17.7.2013 / 2:03

ענת הודחה? שיהיה. ביז'ו חורש מזימות? וואטאבר. מוטי לא טבעוני? בתאבון: בשלב זה שום גילוי לא יגאל את העונה הצחיחה של "האח הגדול". וגם: ביז'ו מתחרפן - גרסת הבלונים

מערכת וואלה!

ימים קשים עוברים על בלוגרים של "האח הגדול", הנבדלים זה מזה באכסניותיהם אך זהים באומללותם. התחלנו את העונה בדילוגי עונג באחו הדימויים, עפים על סצנות טראשיות ודיירים מצחיקולים ומחכים בהתרגשות לפרק הבא. בחודש האחרון אנו זוחלים בשממה אינסופית, עינינו דומעות וגרוננו צחיח, רצים לעבר פאטה-מורגנה של שיגועי-מוטי רק כדי לגלות שזה למעשה עוד נאום בדידות של טהוניה. וזה לא נגמר. זה לא נגמר. "נותרו רק טריליון ימים לגמר", מנחם אותנו אסי, "ואז נשלשל עליכם את 'כוכב נולד', אז אל תתקלחו עדיין". "שיואו, אני עדיין ברוגז עם טהוניה!" מודיעה ענת, ואנחנו מתמוטטים אל תוך החול המדברי של הישימון, מבינים שלא נותרה ברירה אלא לשפוך את כל הטורים הקודמים לתוך הלפידומטור ולראות מה ייצא, כי כבר נגמרה לנו הנפש בשביל "האח". זיכרו שאהבנו. אהבנו פעם.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
פטה מורגנה. מוטי, מתוך "האח הגדול"/מערכת וואלה!, צילום מסך

לפחות לדיירים נורא מעניין. הם גילו שלא היה בית שני ושהדיירים החדשים שיקרו ובלה בלה בלה – למי אכפת מזה, לעומת הגילוי שמוטי לא באמת טבעוני. "אתה לא באמת טבעוני?!" הם צורחים, "רגע, אז אתה אוכל בשר? רגע, ואתה אוכל עוף? רגע, ואתה אוכל דגים? רגע, ואתה שותה חלב? רגע, אז מה זה אומר, שאתה לא טבעוני? רגע, ואתה אוכל שניצלים" וכולי. מעולם לא הועפו כל כך הרבה אידיאלים מהחלון בכזו התלהבות – אפרוחים קטומי-מקור לכולם! מסיבת הזרקת הורמונים לפרות! מהתקרה נושר קונפטי-ציפורניים צבעוני! כולם מאושרים קשות לגלות שלמעשה בשר זה לא רצח ואין שום צורך לפטפט יותר על רגשותיהם של אווזים, כי מוטי לא טבעוני, הוא סתם נודניק, הידד.

אולם אבי לוקח את הגילוי קצת קשה. איך יוכל לבטוח במוטי עכשיו, ובכל מה שסיפר לו על השפה העברית? אולי בג"ד כפ"ת בכלל לא בראש מילה? אולי חטף לא פתח? אולי אף אחד בבניין לא התפעל? ומי יודע מה מעוללות אותיות בומ"פ בחשכת הלילה? אין ברירה, הוא ייאלץ להמשיך להיות עילג, ליתר ביטחון, למקרה שיבוא הדיפתונג הזה ויתחיל לעשות צרות.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
לא התפעל. אבי/מערכת וואלה!, צילום מסך

ועכשיו – חצוצרות: ביז'ו הולך לעשות את עצמו טיפש בימים הקרובים. זה הכול חלק ממזימה מחוכמת שלו, "מזימת הביז'ו הטיפש", כך המדבקה על הקלסר שבחמ"ל שלו. כך שאם בזמן הקרוב תראו את ביז'ו מדדה במבט ריקני בחצר, מדבר לעצמו בגוף שלישי עם קול של תינוק ואוצר מילים של כוננית – אל תיבהלו, זה רק חלק ממזימת הביז'ו הטיפש. "אנשים יתחילו לקבל ממנו פה בפנים, וכל מה שיש לי פה, פוף פוף, אני אראה להם מי זה טאש טאש" מרייר ביז'ו. חכו, עוד מעט הוא יתחיל להעמיד פנים שהוא טיפש. ממש כל רגע ההצגה מתחילה.

אבל לפני כן: ביז'ו עצובי. הוא חושש ששמו הטוב ייפגע. לפני התכנית היה מהלך ברחוב עם החזה מתוח, ומכל חלון היו צועקים לו "אתה ראשון יא ביז'ו", ועכשיו כל המוניטין הזה עלול להתקלקל כי וואטאבר. נחמתו היחידה היא, ודאי, נער הטיפוחים שלו. איך שהצליח לשדרג את יניב מגיק חתולים לח ורועד לגיק חתולים לח עם דיבור עברייני וזקנקן. כל שמשון צריך יובב, שיישרך אחריו בתימהון וינהם "איך חשבת על זה, בוס", ויניב הולך ומתגלה כסייד-קיק המושלם, שישמח להטעים "וואלה נכון" אחרי כל משפט שלך, גם אם הוא לא לגמרי הבין מה קשקשת שם בצ'חצ'חונית.

יניב, מצדו, זוכה לשפץ את הביטחון העצמי שלו, וכבר בשני הפרקים האחרונים ראינו אותו מעז ומתנפל באגביות על אור תחת המולת השידור החי, כשאף אחד לא שם לב. "התגלתה המשימה הסודית? איזה הלם! אופס, נישקתי את אור" "ענת היא המודחת?! אני לא מאמין! אאלץ לנשק את אור" "כבר נגמרה הקולה?!?! אני מתעלף! נקווה רק שהלשון של אור תעצור לי את הנפילה" וכולי. נקווה שדור יזדרז קצת יותר עם החיזורים שלו, לפני שיניב ישכב בטעות עם אור בחסות איזה בלגן תקציב קצר. היא בטח אפילו לא תשים לב שזה קרה, זה יימשך כמו גיהוק. ואחר כך יניב יוכל להלך ברחובות עם החזה מתוח, ומכל חלון יצעקו לו "מי זה שם". השנה הטובה בחייו.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
נפלא מאהבת נשים. ביז'ו ויניב/מערכת וואלה!, צילום מסך

אז שמשון ויובב נשארו, טהוניה נשארה, ונפרדנו מענת, עם קליפ פרידה שהיה מלווה במוטיב הקבוע שלה – מונולוג חפירה על רגשות. בשלב הזה, כבר לא ממש משנה מי ינמנם על כס המרואיין מול אסי וארז, תדיחו בכיף, רק בואו נגמור עם זה כבר. עוד טריליון פחות יום אחד למנאייק.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
נמנמי בשלום על כסאך. ענת/מערכת וואלה!, צילום מסך

ציטוטים

* "הם לא קיימים?!" (טהוניה מאבדת את זה מול סרטון הגילוי)
* "אתה שוכח שהייתי במבוכים ודרקונים שנים!" (יניב מנסה להבהיר לביז'ו נקודה כלשהי, לא ברור איזו)
* "אני בדיכאון כי אני מרגיש שלא אוהבים את ביז'ו, ביז'ו" (ביז'ו עושה "להיות ג'ון מלקוביץ'" לעצמו)
* "הערב תשעה באב, ואין כאן במתחם האח הגדול שנאת חינם – יש אינטרנט חינם!" (אסי בשיטת השיווק העדין)
* "אולי עובר משהו לא טוב על העורך, אולי יש בעיות בבית" (גם אבי חש שההפקה מצ'טקמקת)
* "שיחה עם טהוניה? לא, אין צורך" (ענת, ואנחנו)

תסביך אח - לכל הטורים
מה חשבתם על ההדחה של ענת? ספרו לנו בפייסבוק

  • עוד באותו נושא:
  • האח הגדול

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully