וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פסטיבל הפרינג' בבאר שבע: אלון נוימן, אסתי זקהיים ועוד

הפסטיבל הגדול של תיאטרון השוליים בדרום חוגג שלוש שנים עם הצגות בכיכובם של נוימן, זקהיים, לביא זיטנר, נטע- לי לוי, אנסמבל "עיט" הבאר שבעי, שחקני תיאטרון החלום ועוד

פסטיבל הפרינג' 7B לתרבות אלטרנטיבית חוגג שלוש שנים ויארח אמנים והצגות מכל רחבי הארץ, לשלושה ימים של בכורות עולמיות בתאריכים 23-25 ביולי במתחם העיר העתיקה באר שבע.

במשך שלושה ימים יוצגו 27 מופעים והצגות בשישה מוקדי פעילות בעיר העתיקה בבאר שבע: ארבע בכורות ארציות, מופעי אימפרוביזציה ועוד. פסטיבל פרינג' B7 שנוסד על ידי עידן אבישר ויואב מיכאל מתיאטרון הפרינג' של באר שבע, הפך מיום הקמתו לאבן דרך בזירת התרבות המתפתחת של הדרום, ולהזדמנות ליוצרים מכל התחומים – תיאטרון, מוזיקה, מחול ועוד, להופיע בצורה אינטימית וייחודית מול קהל. הפסטיבל מופק בשיתוף קרן מיראז' לפיתוח הנגב, ובשיתוף עיריית באר שבע, חברת כיוונים ותיאטרון באר שבע.

בין היתר יתוודעו הצופים לעיבוד מיוחד לספרו של יורם קניוק המנוח, "היהודי האחרון", למופע לא שגרתי של עמנואלה עמיחי, להצגות ומופעים בהם יככבו מולי שולמן, אלון נוימן, אסתי זקהיים, לביא זיטנר, נטע- לי לוי, אנסמבל "עיט" הבאר שבעי, שחקני תיאטרון החלום, תיאטרון "כאן", תיאטרון רהט, בית הספר למשחק גודמן ועוד רבים וטובים.

במסגרת הפסטיבל יועלו ארבע בכורות: "הבן של היהודי האחרון", "מעבד ממשמעותו", "סעיף 7", "ישנים". הצגות נוספות שיעלו במסגרת הפסטיבל הן "שום גמדים לא יבואו", "כן", "זריחה", "פרייבט קולקשן" ועוד. גם חובבי המוזיקה ייהנו משלושה מופעים אינטימיים: "שירים באשדודית", איתי פרל שיארח את דנה ברגר, "הגדוד העברי".

כרטיסים לאירוע עומדים על 20-40 שקלים, אותם ניתן לרכוש כאן. כמו כן, השנה תוצע למבקרי הפסטיבל כרטיסייה בשתי דרגות: כרטיס לשלוש הצגות ומופעים מכלל הבמות ב-80 שקלים, או כרטיס לשתי הצגות ומופעים וכניסה להצגה "מעבד ממשמעותו" ב-100 שקלים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully