וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דסקטופ 07: כש"צוללת צהובה" פגשה את להקת בת שבע

19.7.2013 / 19:21

סרט הקאלט של הביטלס על הצוללת הכי מפורסמת בעולם חוגג 45 שנים, להקת בת שבע במופע חדש, מה אוכלים הנידונים למוות רגע לפני הסוף ועוד אימג'ים שעשו לנו את השבוע

השבוע לפני 45 שנה עלה לאקרנים סרט האנימציה המקסים של הביטלס "צוללת צהובה". הסרט, שהיה אז סרט האנימציה הראשון באורך מלא שנעשה בבריטניה, זימן לשורותיו שלל אנימטורים שחיפשו מקום לתת דרור ליצירתיות שמפעמת בהם – ואכן כך היה. במקום תמונה מהסרט בחרנו דווקא במודעה של המגזין "רולינג סטון" מ-2010, בה מופיעה הצוללת האייקונית מהסרט כשהיא תקועה במדבר. מדובר בעיבוד מחשב שנעשה לרגל יום המים הבינלאומי של האו"ם תחת הכותרת "גם המוזיקה תפסיד ללא מים".

שלל תערוכות הבוגרים של בתי הספר השונים לאמנות ממשיכות להניב תוצרת מסקרנת, הפעם מדובר בפרויקט הג'ינג'ים היפים של נורית בן שטרית מויצו חיפה. בן שטרית פנתה באמצעות הפייסבוק לג'ינג'ים וביקשה מהם להצטלם עבורה תוך שהיא אוספת עשרות קלישאות, סטיגמות והשפלות שג'ינג'ים חווים כל ימי חייהם. בתערוכה יוצגו עשרות פורטרטים ענקיים של ג'ינג'ים מכל הגילאים לצד אלבום שמאגד את כל העבודות. עבודות מרתקות נוספות של בוגרי ויצו חיפה תוכלו למצוא בתערוכת הבוגרים שתיפתח ב-24.7.13 בשעה 20:00 ותוצג עד מוצ"ש 3.8.13. עוד פרטים תוכלו למצוא כאן.

ואם כבר בתערוכות בוגרים עסקינן, אז לצד החשודים המיידים שהם בתי הספר הגדולים, מסתתרות לפעמים הפתעות גם במקומות פחות מוכרים כמו המכון לאמנות באורנים. הצילום הזה למשל, של נטע ויזן, הצליח לרגש אותנו. משהו באופן בו ויזן מביימת את הדמויות בסצינות שהיא מצלמת ונראות אגביות לחלוטין, מעלה שאלות על פיקטיביות ומלאכותיות. שאר העבודות מתערוכת הבוגרים מוצגות באולם המכללה בקרית טבעון מאתמול ועד ה-10.8.13

להקת המחול בת-שבע מציגה גם השנה ערב מיצירות רקדני האנסמבל. 12 מחברי הלהקה מציגים עבודות מחול קצרות שיצרו בעצמם תחת הכותרת HOME ALONE, שמרמזת על חוויה של "היעדר הורים"- ערב שכולו נטול הנחייה אמנותית ורובו ככולו נוצר, מנוהל ומופק על ידי חברי האנסמבל. לרגל המופע צולם הפרומו המרהיב הזה, שגם התמונה למעלה לקוחה מתוכו. ב-19 וב-20 ביולי יבוצעו קטעים מתוך המופע בקזינו סן רמו ביפו.

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה

ולסיום, אם ביקרתם באינטרנט בשנה האחרונה אין סיכוי שלא נחשפתם בעבר לאחת העבודות של הצלם הניו זילנדי הנרי הרגריבס שמת על גימיקים ויודע להגיש אותם היטב (סדרת הגאדג'טים המטוגנים למשל). אחד הפרויקטים האחרונים שלו הוא "ללא תוספת", בכיכובן של ארוחות אחרונות של אסירים שהוצאו להורג מייצר תחושות אחרות לגמרי לגבי אוכל מצולם. הרגריבס בדק ברשומות מה הזמינו הפושעים הגדולים ביותר בארצות הברית לנשנש, רגע לפני שהתפגרו בהוראת מערכת המשפט. בתמונה ארוחתו האחרונה של הרוצח הסדרתי ג'ון ויין גייסי, שכונה "Killer Clown".

גייסי, שאנס ורצח באכזריות עשרות נערים צעירים, ביקש לאכול 12 שרימפסים מטוגנים, דלי של קאנטקי פרייד צ'יקן (הוא ניהל שלושה סניפים של הרשת לפני שנתפס), צ'יפס ותותים, לפני שהוצא להורג בזריקת רעל. זו סדרת תמונות מרתקת שמייצרת קשר בין החיים והמוות, לגשמיות שבאכילה והפואטיות שבסוף.

עוד ארוחות ועבודות נוספות של הרגריבס תוכלו למצוא כאן

  • עוד באותו נושא:
  • דסקטופ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully