וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הקומיקאי הבריטי מל סמית' ("הנסיכה הקסומה") מת במפתיע מהתקף לב

21.7.2013 / 10:22

הקומיקאי, השחקן והכותב הבריטי הלך לעולמו ביום שישי האחרון בביתו בצפון-מערב לונדון והוא בן 60. "איש נפלא שראיתי מעט מדי בשנים האחרונות", ספד לו רואן אטקינסון

הקומיקאי הבריטי מל סמית' הלך לעולמו בעקבות התקף לב והוא בן 60, כך אישר היום (ראשון) סוכנו. סמית', שנפטר כבר ביום שישי שעבר ונמצא בביתו, ידוע בזכות תפקידיו בסדרות "Alas Smith and Jones" ו"Not The Nine O'Clock News", ולקהל הישראלי הוא ככל הנראה מוכר וזכור ביותר מתפקידו בתור הלבקן בסרט המיתולוגי "הנסיכה הקסומה" משנת 1987. לביתו הוזמן אמבולנס בשעות הערב, אך סמית' כבר נמצא ללא רוח חיים על ידי הפראמדיקים.

"הוא היה שחקן מבריק, אני לא מאמין שזה קרה", ספד לו חברו במשך 35 השנים האחרונות, גריף רייז ג'ונס, עמו גם הקים חברת הפקות משותפת בשם טוקבאק פרודקשנס. "לכל מי שאי פעם פגש אותו, מל היה כוח של חיים. היתה לו שמחת חיים שנראתה בלתי נגמרת". עוד הוסיף חברו הטוב ושותפו של סמית' כי הם מעולם לא רבו ביניהם וכי אהבו להופיע יחדיו על הבמות "הוא היווה מקור של השראה ונאמנות, וזה גם מה שהוא נתן לי בתמורה", אמר. "אני אביט אחורה אל הימים בהם עבדנו יחד כחלק מהזמנים היותר מצחיקים שאי פעם חוויתי".

"מל סמית', הקומיקאי והכותב, הלך לעולמו בגיל 60 מהתקף לב בביתו אשר בצפון-מערב לונדון", נמסר בהודעה רשמית ומעט יותר לאקונית ששוחרה לתקשורת מאת אשתו של סמית', פאם.

גם השחקן רואן אטקינסון ("מיסטר בין") ספד לקולגה אותו הכיר על סט הסדרה הקומית "Not The Nine O'Clock News" ששודרה בשנים 1979-1982, במילים: "איש נפלא שראיתי מעט מדי בשנים האחרונות".

  • עוד באותו נושא:
  • מל סמית'

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully