וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בקרוב: סופרמן ובאטמן בסרט משותף

21.7.2013 / 11:13

קלארק קנט וברוס וויין, הלא הם סופרמן ובאטמן, ישלבו כוחות בסרט חדש שיעלה לאקרנים בשנת 2015 ויבויים על ידי זאק סניידר ("300"), שגם בישר את החדשות המשמחות בעצמו

מעריצי סופרמן ובאטמן, היכונו לשילוב קולנועי שיגרום לכם לדמוע משמחה: שני גיבורי העל, קלארק קנט ואיש העטלף, הולכים לככב בסרט משותף שייצא לאקרנים בשנת 2015. ההודעה המרגשת נמסרה על ידי זאק סניידר, במאי סרטי הפעולה שגם אחראי לסרט האחרון בסדרת סופרמן, "איש הפלדה" – שעלה לאקרנים לפני מספר חודשים.

סניידר עלה לבמה בסיומו של אחד הפאנלים בפסטיבל קומיק-קון ואמר "זה רשמי. אנחנו הולכים לעשות עוד סרט על סופרמן". לאחר מכן קרא לשחקן הארי לניקס (שגילם ב"איש הפלדה" את גנרל סוואנוויק) שהקריא את הדברים הבאים מתוך חוברת קומיקס של די.סי קומיקס, אחת מחברות הקומיקס הגדולה בעולם וחברת-בת של וורנר: "אני רוצה שתזכור, קלארק, שבכל השנים שעומדות לבוא, בכל הרגעים הכי פרטיים שלך, אני רוצה שתזכור את ידי על הגרון שלך. אני רוצה שתזכור את האיש שניצח אותך". זהו קטע מתוך "האביר האפל חוזר", הקומיקס המפורסם ביותר שהפגיש בין שני גיבורי העל.

הסרט בכיכובם של שני גיבורי העל ייקרא בשם המעט סטנדרטי "סופרמן ובאטמן", כך לפי הלוס אנג'לס טיימס. הנרי קאביל יחזור לגלם את דמותו של קלארק קנט, אך כרגע עדיין לא ברור מי ישתחל אל חליפתו של איש העטלף והאם השחקנים מסדרת סרטי "האביר האפל" ייקחו חלק בפרויקט. דיוויד ס. גויר, שכתב את התסריט עבור "איש הפלדה", חוזר לעמדת התסריטאי גם הפעם ומקורות דיחוו להוליווד ריפורטר כי הסרט עתיד להיות בעצם מקפצה בלבד לקראת יציאתו בשנת 2017 של הסרט המלא המבוסס על "ליגת הצדק" – המקבילה של די.סי ל"נוקמים" של מארוול.

מתרגשים לקראת הסרט המשותף? ספרו לנו בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully