וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יות' לאגון יופיעו בישראל

21.7.2013 / 14:12

טרבור פאוורס, האיש מאחורי הרכב הדרים-פופ הפסיכדלי הנחשב, יגיע לישראל להופעה אחת שתתקיים בנובמבר הקרוב בתל אביב

הרכב האינדי פופ האמריקאי יות' לאגון (Youth Lagoon) של טרבור פאוורס יגיע לישראל להופעה אחת, שתתקיים ב-5 בנובמבר במועדון הבארבי בתל אביב. פאוורס, בן 23, יליד בסן דייגו שגדל באיידהו, החל את דרכו המוזיקלית בהקלטות על טייפ קטן בחדר השינה בבית הוריו כשהוא מפיק, מעבד, מסמפל ומנגן על כל הכלים בעצמו.

את התוצאה העלה לעמוד הבנדקאמפ שלו שתוך זמן קצר משך את תשומת ליבם של אנשי הלייבל Fat Pussom, שמיהרו להחתים אותו ולהוציא את אלבום הבכורה שלו, "The Year of Hibernation" בשנת 2011. האלבום התאפיין בצליל דרים-פופ אלקטרוני מהפנט, עם נגיעות לו-פיי, אמביינט ופסיכדליה, וטקסטים שהם מעין יומן פרטי. המוזיקה של פאוורס הפכה אותו העניקה לו את התואר הנחשק ביותר בעולם העמוס של האינדי-פופ: תואר אמן השנה של המגזין פיצ'פורק – המצפן של ההיפסטרים. גם אצלנו זכה ההרכב לתשומת לב מיוחדת.

השנה שיחרר פאוורס שני סינגלים, "Dropla" ו"Mute" מתוך אלבומו השני, "Wondrous Bughouse", בו השתמש ביותר כלים חיים ליצירת סאונד עשיר מזה שאפיין את אלבומו הראשון והמינימליסטי.

זאת תהיה הופעתו הראשונה של פאוורס בישראל. הוא צפוי להופיע בליווי להקתו ולטייל בארץ במשך מספר ימים. על הבאתו ארצה אמונה חברת ההפקות נרנג'ה (אוף מונטריאול, בריאן ג'ונסטאון מסקר, דניאל ג'ונסטון, ג'ואנה ניוסום ועוד) של המפיק הצעיר ערן אריאלי, שבימים אלה מתכונן גם להופעה נוספת שהוא מייבא ארצה – זו של הביץ' פוסילז ב-17 בספטמבר.

מחיר הכרטיסים למופע עומד על 139 שקלים במכירה מוקדמת, ואילו כרטיס משולב (במהדורה מוגבלת) לשתי הופעות, של יות' לאגון ושל ביץ' פוסילז, עומד על 205 שקלים. כרטיסים ניתן לרכוש כאן, כאן וכאן (משולב).

מתכננים ללכת להופעה? ספרו לנו בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully