וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתנות תרבותיות לט"ו באב

22.7.2013 / 0:07

ט"ו באב שוב מעמיד אתכם בבעיה עם רעיון מקורי למתנה רומנטית? אנחנו ממליצים על מתנות שמשיקות לתחום התרבות - חולצה של פרידה קאלו, טבעות מאגדות דיסני ועוד

אם תראה כוכב נופל

אם ט"ו באב הוא האישור הגורף עבורכם לקיטש חסר בושה ועכבות, הטבעות האלו הן כל מה שחלמתן עליו כששיחקתן בברביות. המחלקה המשומנת עד אימה של המרצ'נדייז של תאגיד דיסני, הוציאה את טבעות היהלומים ואבני החן האלו בהשראת נסיכות דיסני השונות בעיבודים הקולנועיים שלהן. משלגייה הקלאסית ועד בת הים הקטנה, תוכלו לבחור את הטבעת המופרכת, הנהדרת והאיומה בו זמנית – בעיקר אם יש בצד בין 1,000-7,000 דולר עבורן. לכל אחת מהטבעות יש משפט החקוק בתוכן, גם הוא בהשראת סיפור האגדה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
OMG OMG OMG!!! טבעת בהשראת שלגייה/מערכת וואלה!, צילום מסך

מוח כוורת

אין יותר רומנטי וישראלי מט"ו באב, ואין יותר רומנטי וישראלי מכוורת. עם כל ה"נתתי לה חיי", "זוכר אותה מהמכולת" ו"היא כל כך יפה", סשן הופעות הקאמבק של כוורת הן כנראה המקום הכי רומנטי להיות בו בקיץ 2013. ההופעות זוכות עד כה לעדנה מחודשת ולחיבת הקהל, ואם אתם הזוג הזה שעדיין לא איבד עצמו כליל לטובת אינדי בריטי, ומילה בעברית עדיין חודרת לעורקיו לנשמתו – יש עדיין כמה כרטיסים.

כוורת בבריכת הסולטן. יואב דודקביץ'
כוורת חוזרת. ואיתה הרומנטיקה./יואב דודקביץ'

שועלים בצמרת

חובבי האמנות ימצאו אינסוף אפשרויות ברשת, רק אחת ממה שלבית המכירות האינטרנטי סאטצ'י יש להציע, היא ההדפס היפהפה והרומנטי-אחר הזה. The foxies הוא ציור של האמנית הספרדית קרנינה פבריצי, המקור אמנם עומד על כמה אלפי דולרים, אבל הדפס ראוי בהחלט יעלה פחות ממאתיים וחמישים שקלים. ומה זה כבר עבור אהבה בין שועלים חתיכים?

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

פרידה לשם פגישה

מי שאוהב ללבוש את האהבות שלו, יכול לבחור בהדפס הפרט מתוך יצירת אמנות של פרידה קאלו, הציירת המקסיקנית הנפלאה, ולרכוש אותו במחיר מבצע של 35$ מהאתר המדהים לחלוטין של חולצות מודפסות BELOVED. גם רומנטי, גם ביזארי, גם לביש.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
חולצת פרידה קאלו מהאתר BELOVED/מערכת וואלה!, צילום מסך

אהבה מקודשת בדם

לא ש"משחקי הכס" היא בהכרח הסדרה הכי רומנטית שיש, אלא אם כן הקונספט שלכם לרומנטיקה כולל גילויי עריות, תככים, מזימות וראשים ערופים. אבל צפייה משותפת בסדרה השערורייתית-אלימה-סקסית-ממכרת דווקא יכולה להתגלות כחוויה מקרבת בהחלט. בין צווחות האימה לסקס האפיל ולזעזוע המשותף – "משחקי הכס" מייצרת בעצמה רכבת הרים רגשית למכביר, ואתם נשארים פנויים רק להתכרבלות מולה, מינוס הדרמות.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
רומנטיקה ודם. מארז "משחקי הכס"/מערכת וואלה!, צילום מסך
  • עוד באותו נושא:
  • ט"ו באב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully