וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: מוני מושונוב ויובל סמו במפגש פסגה

22.7.2013 / 0:10

בימים אלה מצטלמת ”שחקן זר”, קומדיה של שניים מתסריטאי ”ארץ נהדרת” בכיכובם של מוני מושונוב ויובל סמו. על הסט, היוצרים מתרגשים מהפרויקט החדש ועוקצים את ”סברי מרנן"

צילום: אבי כהן עריכה: אמיר קוטיגרו

בימים אלה מצטלמת סדרה חדשה בשם "שחקן זר" המיועדת לשידור בערוץ 2 במסגרת שידורי קשת. זוהי דרמה קומית שכתבו דוד ליפשיץ ואסף גפן (הכותבים הראשיים של "ארץ נהדרת") ומביים דני סירקין. העלילה עוקבת אחר מאיר מיוחס (מוני מושונוב), המקדיש את חייו להפיכת בנו אדיר (מאור שוויצר, כוכב הנוער ששיחק בסדרות "חצויה", "אופוריה" ו"גאליס") לכוכב כדורגל בינלאומי. ניסיונותיו נושאים פרי כשמועדון הפאר הלונדוני צ'לסי רוכש את כרטיס השחקן של אדיר מקבוצת בני יהודה. מאיר עובר ללונדון ביחד עם אדיר ואיתם מגיע גם פרדי הבטלן (יובל סמו), אחיו הבכור של אדיר. כצפוי, העניינים בלונדון לא הולכים חלק והמשפחה נקלעת לסיטואציה מאוד לא נעימה.

ביקרנו על סט הסדרה ושמענו ממושונוב על החיבה האדירה לכדורגל, מסמו על התענוג הגדול שבשחרור מדמות הישראלי היפה, ומליפשיץ, אחד משני הכותבים, על השאיפות הגבוהות: "אני לא חושב שנעמוד בסטנדרטים של 'סברי מרנן'", הוא אומר, "אז עשינו משהו כזה משלנו" – ומיד מתקן: "איזה מגעיל זה היה להגיד את זה עכשיו".

מחכים ל"שחקן זר"? דברו על זה בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully