וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוברי קופות: סרט האימה שהפחיד את כל אמריקה

21.7.2013 / 21:10

"לזמן את הרוע" הוא סרט אימה מהזן הנדיר שמבקר את המבקרים והקהל, וכבש בקלות את ראש הטבלה. ואי שם למטה: ג'ף ברידג'ס וריאן ריינולדס בכישלון המוחץ של השנה

יח"צ - חד פעמי

אחרי ארבעה שבועות רצופים שבהם סרטי אנימציה ישבו בפסגת טבלת שוברי הקופות, הפעם זה דווקא סרט אימה ששולט ללא מצרים. בינתיים, סרטי הקיץ האופייניים ממשיכים לדשדש מתחת.

"לזמן את הרוע" ("The Conjuring") הוא סרטו החדש של ג'יימס וואן, שהופך את עצמו לתעשיית אימה של איש אחד: הוא ביים את "המסור" הראשון (בלבד), ואת "הרוע שבפנים" המוערך – שסרט ההמשך שלו ייצא עוד השנה. "לזמן את הרוע" (בהשתתפות וירה פרמיגה ולילי טיילור) מקבל ביקורות טובות במידה נדירה עבור סרט אימה, הצליח לעורר הרבה באז, ותרגם אותו לפתיחה של 41 מיליון דולר, פתיחה מעולה עבור הז'אנר. נשאר לראות האם התגובות הטובות שהסרט זוכה להן יצילו אותו מגורל דומה לזה של "הטיהור" – סרט אימה נוסף שכבש את הפיסגה לשבוע אחד הקיץ, אבל מיד אחר כך התפוגג במהירות שיא. אגב, בשנה הבאה ג'ייימס וואן יהיה נוכח בקיץ באופן עוד יותר בולט – כבמאי של "מהיר ועצבני 7". מהלך קריירה מוזר עבור מי שעד היום התמחה רק בסרטי אימה.

"גנוב על המיניונים" ירד למקום השני, כשהוא מכניס עוד 25 מיליון דולר והכנסותיו הכוללות מגיעות ל-276 מיליון דולר. שלב אחד מתחתיו נמצא "טורבו", סרט האנימציה החדש של דרימוורקס, העוסק בחילזון מירוץ. להגיע מתחת לסרט מתחרה שנמצא בשבוע השלישי שלו – זאת בהחלט לא הפתיחה שדרימוורקס חלמו עליה. "טורבו" הכניס 21 מיליון דולר בלבד, פתיחה גרועה אפילו יותר מזו של "שומרי האגדות", הסרט מהשנה שעברה שנחשב לכשלון. דרימוורקס יכולים בינתיים להתנחם בהצלחה הגדולה של "הקרודים".

רגע, אבל מה עם סרטי הקיץ בקיץ הזה? "RED 2" הכניס 18.5 מיליון דולר, והגיע למקום החמישי בלבד. זו ירידה ביחס לפתיחה של "RED" הראשון – 22 מיליון דולר, ושוב, חדשות לא טובות. ועדיין, זה לא הסרט הכושל ביותר השבוע: הכבוד הזה שמור ל-"שוטרים מעולם אחר" ("RIPD"), מעין "גברים בשחור" עם רוחות, שבו ג'ף ברידג'ס וריאן ריינולדס מגלמים זוג שוטרים מתים שחוזרים לפקח על תנועת רוחות הרפאים בעולם. התחרות על תואר הכשלון הגדול של הקיץ היתה צמודה, כש"העולם שאחרי", "וושינגטון על הכוונת" ו"הפרש הבודד" כולם מתמודדים על התואר, אבל דומה ש"שוטרים מעולם אחר" מתעלה על כולם: קטילה מוחלטת מהמבקרים, וכשלון חרוץ ומוחלט בקופות – פתיחה של 13 מיליון דולר בלבד, לסרט שהתקציב שלו עמד על איפשהו בין 130 ו-150 מיליון דולר. אכן, RIP.

מחכים ל"לזמן את הרוע"? דברו על זה בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully