וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלוג "האח הגדול": סוף סוף, חמלה

22.7.2013 / 1:50

הללויה! אחרי עונה בה שנאנו, התעצבנו, בזנו ונגעלנו, הגיע פרק ט"ו באב של "האח הגדול" והחזיר את הנשמה לבית. וגם: שחזור החיזור קורע הלב של יניב באמצעות בלונים

צילום מסך

ערב ט"ו באב, האהבה באוויר, הירח זורח ולבנו הומה. נערות ישראל יוצאות לחולל בכרמים חוץ מהנערה הספציפית הזאת שיושבת לכתוב טור "האח הגדול" בפיג'מה מהמשביר. אך לפחות הפקת "האח" פרגנה לנו פרק ט"ו לתפארת – סיפורי אהבה, משולשי קנאה, שברוני לב. אפילו פעם אחת לא נרדמתי (בשבועות האחרונים הדבר היחיד שמשאיר אותי ערה מול "האח הגדול" זה צווחותיו של גידי גוב במעברונים), ולראשונה מאז תחילת העונה עלתה בי תחושה משונה במהלך הצפייה: הייתכן שזה מה שאתם, בני האדם, מכנים אותו "רגשות"? האם הדבר הסורר הזה שסודק עכשיו את לבי הוא אכן "אמפתיה"? מי היה מאמין. אחרי עונה שלמה שבה בעיקר שנאנו, התעצבנו, בזנו ונגעלנו, סוף סוף אפשר לחמול פה קצת.

זה מתחיל בגזרת טהוניה-איתי. היא: לוחמת למודת קרבות, שהספיקה להרחיק מעליה בזעם את כל חבריה וכעת ידידה היחיד הוא הפ?וך. הוא: לא יודעת לא הקשבתי. יחדיו הם הזוג המושלם: היא תמיד צריכה לומר את המילה האחרונה, הוא ממילא לא יגיע למילה האחרונה; היא רוצה לעקור לכל דיירי הבית את הטחול עם דוקרן, הוא רוצה להגיש לה כוס תה חם כשתסיים; היא נמשכת בעיקר לעובדה שהוא היחיד שעדיין לא הספיק לשנוא אותה, הוא נמשך בעיקר לעובדה שהיא כוסית. שניהם זקוקים לקשר הזה, כפי שאבחן דור בפטרוניות: "זה יעשה לה טוב שמישהו מחזר אחריה, עד עכשיו אף אחד לא נמשך אליה", וכפי שאבחנה לבנה במעשיות: "זה יביא לה מלא אס-אם-אסים".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אבוני ואייבורי, מתוך "האח הגדול"/מערכת וואלה!, צילום מסך

אז הם שוכבים להם מצחקקים בפוך, עושים "מעבר חצייה" באצבעות (השיטה להשכבת אתיופים מאז 1993!), היא גונחת שהוא בעצם לא הטיפוס שלה והוא ממלמל שכלל לא חיבק אותה בלילה. ואט אט, תוך כדי עידודיה המסורבלים של לבנה מהצד, הם מתקרבים, ואיתי הולך ושולף את טהוניה מהפוך שלה אל העולם שבחוץ. נקווה שהוא יודע מה הוא עושה.

***

עצרו הכול, דור שוב נדלק על הפנימיות של מישהי. ממש כפי שחפר לנו על הפנימיות המרתקת של פאולינה בשעתו, כעת הוא גילה עוד נפש מורכבת וסבוכה, ולא תאמינו לצירוף המקרים המטורף הזה – גם היא דוגמנית! כל פעם שדור מתאהב בפנימיות של מישהי, הוא מגלה לתדהמתו שלגמרי במקרה יש לה גם גוף חטוב ואחלה ציצים! איזה עולם!

השניים ממהרים להתחבר אינטלקטואלית, כדי להעמיק זה בפנימיות של זו בהקדם האפשרי, ומלפפים ירכיים לחות בבריכה כדי להכיר טוב יותר. אלא שכאן נתחב לתמונה יניב. בכל פעם שהשניים מתחילים לעשות משהו סקסי, נדחק ביניהם ראש עגול וזורח וצווח "גם אני רוצה לשחק! איזה כיף חברים הכי טובים! תראו עשיתי ציור עם מקרוני וצבע גואש! אני אוכל חיפושית!" וכולם נאלצים להתפזר. אבל הטרגדיה האיומה היא, שליניב אין מושג שהוא האתנחתא הקומית המביכה בתוך הפורנו המתנשף לאיטו של דור ואור הפוטוגניים. לא, הוא דווקא בטוח שהוא הגיבור הרומנטי פה, ושדור הוא-הוא שחקן המשנה האפרפר שנחתך בעריכה. הוא משוכנע כי חיזוריו הם מלאכת מחשבת, וכשהוא מסביר לאור מה זה טייני-טונס, היא נשטפת תשוקה ובמיטתה בלילות ממלמלת שטופת זיעה "טייני-טונס זה הילדים של באגס באני, יש את הוורודה ויש את הכחול, והם עושים כל מיני שיגועים".

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
באסטר ובאבי, מתוך "האח הגדול"/מערכת וואלה!, צילום מסך

לראשונה מזה זמן רב, הוא חש בטוח בעצמו ובמהלכיו. "היא עושה לי טוב, ויש רגש משני הכיוונים", הוא מבטיח לאח, והולך לפנטז איך אור תחטוף אורגזמה כשהוא יסביר לה על חיפה.

את הסוף אתם כבר מכירים, ראיתם אותו באלפי סרטים שחוקים. יניב רואה לפתע את דור ואור מתמזמזים; לבו נקרע ברעש עצום, והוא בורח מהחדר בדמעות; צועקים אחריו למה הוא לא רוצה ארטיק; והוא יורד אל הנסט, להתמוטט שם לנצח. אפילו לב הברזל שלי נמס קצת למראה יניב המתייפח, ביז'ו מכסה אותו בשמיכה אבהית, והוא בוכה שאינו מסוגל עוד להיות לבד. אפילו לטייני-טון הכחול יש את הטייני-טון הוורודה, אז למה, אלוהים, שכחת את יניב המסכן?

***

ובעוד כולם מתחבטים בייסורי אהבה, האח הגדול הספיק לחשוב על עוד משימה דבילית. הפעם צריך לנחש שמות של מוצרים. מכירים את המשחק הזה, שבו אתם אוספים את החברים בבית שלכם ומראים להם שמות של מוצרים, והחברים שלכם אומרים לכם "ביי" והולכים הביתה? אז זהו. ולאחר משחק ארוך כנצח שבו דורין מתארת את המוצר "ופלים" ("וואי, איזה טעים זה!") ואת המוצר "גבינה" ("וואי איזה טעים!"), נבחרים לאון, אבי ודור לצאת – כן כן, לצאת! – מבית "האח", כדי לעשות קניות ב"סופר אמיתי". אמיתי!

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ג'ינג'ר ופרד, מתוך "האח הגדול"/מערכת וואלה!, צילום מסך

והעולם שבחוץ קסום הוא ופלאי. יש בו כבישים, ושמיים, וערסים שצורחים מהאוטו "דור דמרי!" שנייה לפני שהם מתרסקים בתימהון לתוך מחלף גלילות. שלושת הטיילים הנרגשים שלנו נדרשים לערוך קניות ב-5 דקות כל אחד, מבלי לעבור את התקציב ומבלי שיגלו להם אילו מוצרי צריכה התייקרו בחודשיים האחרונים. ואכן, הם בהלם לראות איך השתיים וחצי עגלות שלהם מטפסות בסולם המחיר עד הקצה כמעט, לא כולל כרטיס שלישי חינם ללונה-פארק והנחה של 8.99 בקניית מעבורת-חלל. ממש תודה, מגה. "הכי חשוב שסגרנו לטהוניה את הפה עם קפה וסיגריות", מנחם אותם דור באבירות. ג'נטלמן.

ציטוטים:

• "הדברים שיוצאים לה מהפה מטריפים לי את התחת" (דור דמרי, משורר האהבה)
• "הפחמימה היא אויב!" (אסי עזר תקוע גם הוא באטקינס לקראת הקיץ)
• "אל תדאגי, לא עשיתם שטויות, רק השמיכה קצת זזה".
• "לא היו תנועות אגן?" (טהוניה מבררת מה בדיוק עולל לה איתי בלילה)
• "הייתי צריך לקשור אותו למיטה" (דור מחפש דרכים להרחיק את יניב)
• ביז'ו: "חבר שלך לא אהבל".
• יניב: "אני יודע שאתה לא אהבל".
• ביז'ו: "אז אתה תוך שנה בלולו לולו לולו".
• יניב: "מה?"

תסביך אח - לכל הטורים
מה חשבתם על הפרק אתמול? ספרו לנו בפייסבוק

  • עוד באותו נושא:
  • האח הגדול

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully