וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השחקן דניס פארינה ("חוק וסדר") הלך לעולמו

22.7.2013 / 21:16

פארינה, שוטר שהפך לשחקן וזכור גם מהסרטים "מרדף חצות", "להציל את טוראי ריאן" ועוד רבים, מת בעקבות קריש דם בריאה והוא בן 69

השחקן הוותיק דניס פארינה, שגילם את הבלש ג'ו פונטנה בסדרה ארוכת השנים "חוק וסדר", הלך לעולמו היום (שני) באריזונה, כך אישר איש יחסי הציבור שלו. פארינה סבל מקריש דם בריאה. הוא היה בן 69.

פארינה, יליד שיקגו, החל את דרכו כבלש משטרה אמיתי, ושירת במשטרת שיקגו במשך 18 שנים. במהלך שירותו החל לככב לסירוגין מעל בימות בהצגות תיאטרון מקומיות בעיר. בשנות ה-80 הופיע לראשונה בתפקיד טלוויזיוני קבוע, בסדרה "Crime Story" של רשת ABC.

לאחר מכן הפך לשחקן במשרה מלאה וזכה לתפקידים קולנועיים רבים, ביניהם בסרטים ידועים כ"להציל את טוראי ריאן", "תפוס את שורטי", "סנאץ'" ותפקיד ידוע במיוחד בקומדיית הפשע "מרדף חצות". אולם תפקידו הידוע ביותר הוא עדיין ככל הנראה זה של הבלש פונטנה ב"חוק וסדר" – תפקיד אותו גילם במשך שנים.

בשנת 2008 עלה לכותרות כשנעצר בשדה התעופה בלוס אנג'לס, לאחר שבמזוודתו נמצא כלי נשק חם. פארינה טען כי שכח אותו שם, ושנה לאחר מכן שופושנה לאחר מכן שופט זיכה אותו. פארינה הגרוש הותיר אחריו שני ילדים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully