וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עוברת מסך: האיחוד המרגש של כוכבי "צער גידול בנות"

24.7.2013 / 0:37

מעריצי "צער גידול בנות" זוכים להפתעה מרגשת, יוצר "Glee" מתכנן את מותו של פין, "משפחת סימפסון" ו"איש משפחה" מתאחדות והאני בו בו פורשת. חדשות טלוויזיה אמריקאית

לאחר מותו של קורי מונטית': יוצר "Glee" חושב כיצד להרוג את פין

מעריצים רבים ברחבי העולם עדיין מבכים את מותו של כוכב הסדרה "Glee" קורי מונטית' משילוב של סמים ואלכוהול בשבוע שעבר בקנדה. השבוע פורסם כי בעקבות מותו של מונטית' תידחה פתיחת העונה החמישית ל-26 בספטמבר, והצילומים יחלו בסוף אוגוסט בניגוד למתוכנן.

השחקן קורי מונטית'. AP
קורי מונטית'/AP

יוצר הסדרה, ריאן מרפי, שבר השבוע את שתיקתו בנושא מותה של אחת מהדמויות הבולטות בסדרה. מרפי אמר כי הצילומים נדחו בשבוע אחד בלבד לאחר התייעצות עם ליה מישל -רייצ'ל ברי בסדרה - חברתו בחיים האמיתיים של מונטית'. "קורי היה כל כך אהוב והיא חשה שאנשים צריכים להיות ביחד בזמן כזה. היא הנחתה אותנו", אמר מרפי. מעריצים רבים תוהים כיצד מצליחה מישל להתמודד עם המוות הפתאומי. על כך אמר מרפי: "ליה כמובן מוכת אבל כרגע, אבל היא גם אחד האנשים הכי חזקים שאני מכיר".

עוד סיפר מרפי כי הוחלט להתחיל בצילומי שני פרקים שנכתבו במאי האחרון, בהם מבצעים חברי הקאסט מחווה ללהקת הרוק הגדולה בכל הזמנים – הביטלס, מחווה עליה עובדים היוצרים כבר ארבע שנים. לדבריו, בהתחלה ישודרו שני הפרקים שיצולמו ולאחר מכן יצטרכו הכותבים להתפנות לפרק השלישי, בו ימות פין האדסון. "זה חייב להיעשות בזהירות רבה ובטעם טוב ועלינו לוודא שזו תהיה מחווה לקורי. ואז, מי יודע? אולי נחכה עד שנצלם את זה. נראה איך כולם מרגישים". מרפי הוסיף כי לאחר הפרק בו ימות פין, יקחו הכותבים והצוות חופשה ארוכה בה ינסו להבין כיצד ממשיכים מכאן.

מחווה לקורי על הבמה:

דוד ג'סי מתאחד עם הלהקה מ"צער גידול בנות"

הקומדיה "צער גידול בנות" הייתה צפיית חובה בבתים רבים ברחבי העולם בשנות ה-90. חייהם הפשוטים של דני טאנר, שלושת בנותיו, חברו הטוב וגיסו ריתקו צופים צעירים למסך מדי שבוע. לאחר תום הסדרה הלכו חבריה איש איש לדרכו. השבוע, קיבלנו רגע נוסטלגי מהנה במיוחד בתכניתו של ג'ימי פאלון, שהזמין את סטיימוס לאולפן לאיחוד מרגש עם להקתו מהסדרה, הריפרס. לאיחוד הצטרפה גם השחקנית לורי לאפלין, מי שגילמה את הדודה בקי, אשתו של סטיימוס בסדרה - וגם בוב סאגט, כוכב הסדרה, היה בקהל.

"איש משפחה" ו"משפחת סימפסון" ישלבו כוחות לפרק משותף

רשת פוקס הודיעה השבוע כי בשנה הקרובה ישודר פרק קרוס-אובר של הסדרות "איש משפחה" ו"משפחת סימפסון". בפרק של הסדרה "איש משפחה", שייקרא “The Simpson Guy” יוצאים בני משפחת גריפין לטיול מחוץ לקוהוג ונוחתים בספרינגפילד, שם מקבל את פניהם הומר סימפסון שמבסוט על חבריו ה"לבקנים". שתי הסדרות יחזרו עם פרקים חדשים כחלק מערב האנימציה של פוקס ב-29 בספטמבר.

הפעמים הקודמות בהן הצטלבו הסדרות:

"האני בו בו" תולה את הכתר: לא תשתתף יותר בתחרויות יופי

אלנה תומפסון (הידועה יותר כהאני בו בו), הילדה הקטנה והקריפית שהצליחה להטריף את אמריקה, פורשת מעסקי תחרויות היופי. ג'ון, אמה של תומפסון, אמרה השבוע בראיון כי בתה לא תשתתף יותר בתחרויות היופי לילדות שבאמצעותן עלתה לגדולה (היא התפרסמה לראשונה בריאליטי “Toddlers and Tiaras” ורק לאחר מכן קיבלה סדרה משלה). "אנחנו גמרנו", אמרה. "לא עשינו תחרות כבר הרבה זמן כי אנחנו כל כך עסוקים בתכנית שלנו, ובבית הספר ובחיים בכלל". האם הוסיפה כי בני המשפחה ימשיכו ללכת לתחרויות, הפעם כצופים, כדי לעודד את יתר המשפחות.

ההפתעות והאכזבות: על המועמדים לטקס פרסי האמי

בשבוע שעבר פורסמה רשימת המועמדויות לטקס פרסי האמי, שיתקיים בספטמבר הקרוב. לצד השמות הרגילים והכמעט קבועים (ג'ים פרסונס לתפקיד השחקן הקומי הטוב ביותר, טינה פיי לשחקנית, "משחקי הכס" לסדרת הדרמה) היו כמה הפתעות – וכרגיל גם כמה אכזבות.

במתחם ההפתעות, הייתה מועמדותה של ורה פרמינגה על תפקידה ב"בייטס מוטל" – מסוג התפקידים הטובים שאנשי האקדמיה נוטים להעלים מהם עין. גם מועמדותם הראויה ביותר של מנדי פטינקין (סול ב"הומלנד"), וג'ונתן בנקס ("שובר שורות") על תפקידיהם בז'אנר הדרמה הייתה הפתעה נעימה, וכך גם מועמדותו של אדם דרייבר לתפקיד שחקן המשנה על הקומדיה "בנות". בתחום זניח קצת יותר אירעה הפתעה נעימה במיוחד כאשר התכנית של רשת דיסקברי, "מנפצי המיתוסים", זכתה למועמדות ראשונה לפרס הריאליטי הטוב ביותר.

באכזבות: היעדר מועמדותו של קלסי גרמר על תפקידו הפנטסטי בסדרה "בוס" (מדובר בצ'אנס האחרון של גרמר למועמדות על תפקיד זה, כיוון שהסדרה בוטלה), ההתעלמות מסדרות חדשות ומבטיחות כמו "האמריקנים" ומשחקניהן וכמובן גם מהקאמבק הכי מדובר השנה – "משפחה בהפרעה", שמלבד מועמדותו של ג'ייסון בייטמן לפרס השחקן הקומי הטוב ביותר ומועמדות נוספת על הבימוי, לא זכתה למועמדויות משמעותיות.

ההכרזה על המועמדים:

  • עוד באותו נושא:
  • עוברת מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully