וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית התקליט עם בן קלוק

24.7.2013 / 0:47

באופן מפתיע, בן בלוק, הרזדינט של מועדון הברגהיין בברלין שמגיע לתקלט השבוע בבלוק בתל אביב, אחד המועדונים הטובים בעולם, מעדיף בכלל רדיוהד וג'ימי הנדריקס

בן קלוק, הרזדינט של הברגהיין בברלין, שנחשב לאחד המועדונים הטובים בעולם, יתקלט ביום חמישי הקרוב במועדון הבלוק בתל אביב כחלק ממסיבת הלייבל אסגוט טון מבית המועדון הברלינאי, בה ינגנו גם בוריס, ריאן אליוט ו- ND_BAUMECKER. לרגל האירוע, סיפר קלוק לוואלה! לוואלה! תרבות על חמישה אלבומים שהשפיעו עליו, ולמרבה ההפתעה – לא מדובר בחורכי רחבות.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בן קלוק/מערכת וואלה!, צילום מסך

Radiohead - Kid A / Amnesiac

"אין הרבה מה להגיד על זה. אני מעריץ גדול של רדיוהד. האלבומים Kid A'' ו 'Amnesiac' מקומם יחד, כי הם נוצרו באותה תקופה של הקלטות. זו היצירה הכי גדולה שלהם לטעמי. אמנות טהורה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

Steve Reich - Music for 18 Musicians

"המוזיקה המהפנטת והיפהפיה הזאת היא הגשר בין מוזיקה קלאסית ומוזיקת טכנו עבורי. יש כאן מבנה של מדיטציה מינימליסטית, שלטעמי מאוד מתקרב לרעיונות שמגיעים מטכנו".

Jimi Hendrix - Are You Experienced

"אני מסתכל על האלבום הזה כמייצג עידן שלם. מהבחינה הזאת, אפשר לציין גם את לד זפלין או את הדורז. להרכבים האלה היתה השפעה עצומה עלי כנער מתבגר. בשנות השמונים, כשאנשים אחרים הקשיבו לדפש מוד, אני האזנתי למוזיקת רוק משנות השישים והשבעים".

Prince - Sign 'O' the Times

"פרינס היה כל כך מיוחד עם הסאונד שלו בשנות השמונים. היצירתיות שלו והאהבה לאקספרימנטליות פשוט הניעה את הכל קדימה. באותו הזמן, הייתי בר מזל לנכוח באחת מההופעות שלו שהיתה בפני קהל של 300 אנשים בערך. אני זוכר איך חשבתי לעצמי שאני עד להופעה של אלוהי המוזיקה! כישרון אדיר".

Dr. Dre - 2001

"האלבום הזה הוא יצירת מופת. הביטים פה כל כך טובים. היה מאוד קשה להחליט בין זה לבין ההפקות של RZA מוו טאנג קלאן. אבל כאלבום שלם, החוף המערבי מנצח כאן – אני עדיין לא יכול להאמין כמה רצועות מדהימות נכללות בתוך אלבום אחד. זה כמעט נשמע כמו אלבום אוסף של הלהיטים הכי גדולים".

  • עוד באותו נושא:
  • בן קלוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully