וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אריק ברדון (האנימלס) ביטל את הופעתו בישראל בשל לחץ פוליטי

23.7.2013 / 16:57

סולן להקת האנימלס לשעבר ביטל את הופעתו בארץ עקב לחץ פוליטי. "לא הייתי רוצה להעמיד את אריק במצב של סכנה", כך מסרה מנהלתו האישית. רוכשי הכרטיסים יוכלו לבחור בין הופעה של תיסלם לזיכוי כספי מלא

הזמר אריק ברדון, סולן להקת האנימלס, ביטל את הגעתו לארץ להופעה אחת שתוכננה להתקיים ב-1 באוגוסט. ברדון היה אמור להופיע לצד להקת תיסלם באמפי שוני, במתכונת של שני מופעים בערב אחד. למרות הביטול, תיסלם תקיים הופעה מורחבת וחגיגית.

בשבוע שעבר נפגש ברדון בווינה עם חברי להקת תיסלם, יאיר ניצני ויזהר אשדות, ששאלו אותו האם קיבל עד כה איומים מגורמים שונים בנוגע להופעתו המתוכננת. "קיבלנו מספר פניות באינטרנט, אבל אי אפשר למנוע מוזיקה מאנשים", אמר ברדון. "כולם זקוקים למוזיקה ואין לזה כל קשר עם הפוליטיקה העכשווית. לכל אחד יש את הזכות לבידור, ללא קשר למצב שלהם או לפוליטיקה שלהם". היום (שלישי) כתבה מנהלתו האישית של ברדון למנהלי תיסלם כי "אנחנו תחת לחץ הולך וגובר, כולל מספר רב של אימיילים מאיימים המגיעים אלינו על בסיס יומי, לא הייתי רוצה להעמיד את אריק במצב של סכנה".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אריק ברדון/מערכת וואלה!, צילום מסך

"להופיע עם אריק ברדון, אחד מהאבות המייסדים של הרוקנ'רול, היה עבורנו חלום שכמעט והתגשם. צר לנו שלמרות הבטחתו האישית אלינו, גם הוא נכנע ללחצים זרים וביטל את הופעתו", מסרו חברי תיסלם על הביטול של ברדון. "נמשיך לשאוף להביא לארץ מוזיקאים שאנחנו מעריכים וליצור גשר של שלום דרך המוזיקה".

רוכשי כרטיסים המעוניינים להגיע להופעה של תיסלם יזוכו על הפרש המחיר שכבר שילמו. כעת, מחיר הכרטיסים יעמוד על 150 שקלים. רוכשים המעוניינים לקבל את כספם בחזרה, מוזמנים לפנות למרכז ההזמנות של הזאפה בטלפון *9080 או לנקודות המכירה מהם רכשו כרטיסים, ולקבל החזר כספי מלא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully