וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לנה דל ריי בשיר שנאה לליידי גאגא: "את גרועה". האזינו

25.7.2013 / 14:34

הזמרת פונה נגד מי שנחשבה לחברתה הטובה ואף ביצעה איתה דואט, בשיר משנת 2009 שרואה אור רק כעת: " את נראית כמו גבר, את מדברת כמו תינוק", שרה דל ריי לגאגא

תם עידן החברות בין ליידי גאגא ולנה דל ריי: שתי המוזיקאיות, שכבר הצטלמו בעבר יחד עבור הצלם טרי ריצ'רדסון, עשו רושם של הידוק היחסים כשגאגא הודיעה כי דל ריי מתארחת באחד משיריה החדשים, "Princess Die", הלקוח מתוך אלבומה הבא "ARTPOP" – "יש שתי גרסאות לשיר הזה", אמרה אז גאגא, "אחת עם לנה דל ריי ואחת בלעדיה, שתיהן טובות. מבטיחה" - אבל כעת נראה כי דל ריי מרסקת במעמד צד אחד את הקשר, כששיר חדש שלה בשם "So Legit" מתנגח בגאגא באופן מרושע (אם כי מוצדק) למדי.

השיר, אשר הודלף ומצא את דרכו לרשת, הוקלט ככל הנראה בשנת 2009, אבל הדברים הנאמרים בו עדיין רלוונטיים ועוקצניים ביותר כלפי גאגא. דל ריי פונה אל גאגא בשמה האמיתי ושרה "סטפני, את גרועה. אני יודעת שאת מוכרת 20 מיליון, הלוואי שהם יכלו לראות איך צעקנו לך בוז והורדנו אותך מהבמה בוויליאמסבורג, את שומעת?". בהמשך שרה דל ריי "את נראית כמו גבר, את מדברת כמו תינוק, איך לעזאזל השיר שלך מככב בפרסומת לקוקה קולה, משוגעת?". יש לציין כי דל ריי כתבה בעבר את השיר “Cola” בו היא מכריזה כי לאיבר הכי אינטימי בגופה יש טעם של פפסי.

מאז שתרמה את השיר "Young and Beautiful" לפסקול הסרט "גטסבי הגדול", לא נרשם רעש תקשורתי מכיוונה של דל ריי, ושיר הבוז לגאגא מהווה בסופו של דבר מקדם יחסי ציבור נוסף לקראת אלבומה החדש של גאגא, וגם מקדם עצבים לא קטן עבור קהל מעריציה.

מה דעתכם על הדמו שהוסתר? ספרו לנו בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully