וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוברי קופות: "וולברין" לא מאכזב

28.7.2013 / 17:19

הסרט על המוטנט לבית אקס-מן לא ריסק קופות, אבל אחרי קיץ של כשלונות מחפירים ההישגים שלו דווקא נאים למדי. ובינתיים, "גנוב על המיניונים" ממשיך הלהיט האמיתי של 2013

יח"צ - חד פעמי

אחרי הצפיפות הרבה של השבוע שעבר, השבוע הזה היה של כוכב אחד בלבד – והוא מוטנט. "וולברין" היה הסרט היחיד שיצא בהפצה רחבה בארצות הברית בסוף השבוע, בידיעה ברורה שהוא יכבוש את המקום הראשון. ולשם הוא אכן הגיע, אם כי באופן קצת פחות מרשים מהמתוכנן.

על פי הנתונים שהתפרסמו היום, הכנסות "וולברין" לאורך סוף השבוע צפויות להסתכם בכ-53 מיליון דולר. זה מספיק בהחלט כדי לקחת את המקום השבועי הראשון, בקלות – אבל זו גם הפתיחה הנמוכה ביותר בתולדות כל סרטי האקס-מן, וכמובן, ירידה גדולה מאז הסרט הקודם בכיכובו של וולברין – "אקס-מן המקור: וולברין" שפתח בשנת 2009 עם 85 מיליון דולר, בלי עזרת תלת-מימד. מאכזב? קצת, אבל וולברין יהיה בסדר. הסרט הופק בכ-120 מיליון דולר "בלבד" – סכום צנוע ביחס לכמה מסרטי הקיץ האחרים, שתקציביהם הגיעו ל-200 מיליון דולר ויותר. הסרט גם מקבל תגובות טובות למדי, והשבועות הבאים לא מציעים תחרות חזקה, עכשיו כשהקיץ מתחיל להיחלש. בקיצור, וולברין לא ריסק את הקופות, אבל סביר שהוא יגיע להכנסות סבירות ולא יפסיד כסף. כל כך הרבה סרטי אקשן קיציים ענקי תקציב כשלו בשבועות האחרונים – "הפרש הבודד", "וושינגטון על הכוונת", "פסיפיק רים", "שוטרים מעולם אחר" ועוד – שעצם העובדה שהסרט לא התרסק נראית כמו הישג משביע רצון בהשוואה.

אל המקום השני ירד "לגרש את הרוע", להיט האימה, שהכנסותיו אמנם צנחו בכמחצית מהשבוע הקודם, אבל בהשוואה למקובל בז'אנר הוא עושה חיל. הסרט כבר הכניס כ-86 מיליון דולר בארצות הברית, והוא בדרכו להפוך לסרט האימה המצליח ביותר קופתית מזה שנים.

"גנוב על המיניונים" מוכיח את עצמו כסופרמן האמיתי של הקיץ הזה. בשבוע הרביעי שלו, הסרט נמצא במקום השלישי, עם כ-16 מיליון דולר. בהכנסותיו הכוללות הסרט לא רק עקף השבוע את "איש הפלדה", אלא גם חצה את קו ה-300 מיליון דולר בארצות הברית בלבד, והפך לסרט השני-הכי-מצליח של השנה עד כה. רק "איירון מן 3" גדול ממנו.

מה חשבתם על "וולברין"? ספרו לנו בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully