וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חוצות היוצר בירושלים: שלומי שבת, ברי סחרוף, ריקי גל ועוד

28.7.2013 / 17:26

אירועי חוצות היוצר חוזרים עם דוכני יצירה של אמנים מ-44 מדינות ברחבי העולם לצד 200 אמנים ישראלים. בין המשתתפים השנה: שבת, סחרוף, גל, שלום חנוך, אביתר בנאי ועוד

פסטיבל חוצות היוצר 2013 יתקיים השנה בפעם ה-38, ויכלול כמיטב המסורת מופעים של מוזיקאים ישראלים לצד תצוגות ודוכנים של יוצרים מרחבי העולם. היריד יתקיים במרכז חוצות היוצר ובאמפיתיאטרון על שם מריל הסנפלד בבריכת הסולטן, אל מול מגדל דוד ולמרגלות חומות העיר העתיקה, ויהיה פתוח לקהל מדי ערב החל מ-5 באוגוסט ועד 17 באוגוסט (פרט לימי שישי), בין השעות 18:00-23:00, ובמוצ"ש מ-21:00 ועד חצות.

על הבמה המרכזית של הפסטיבל אשר בבריכת הסולטן יופיעו השנה בין היתר שלומי שבת, מוש בן ארי, שלום חנוך, משה פרץ, יהודית רביץ, אביתר בנאי, מתי כספי וריקי גל, עברי לידר, אהוד בנאי, עמיר בניון וברי סחרוף. נוסף לכך, על דוכני האמנות יציגו את מרכולתם אמנים ואומנים מ-44 מדינות שונות ברחבי העולם לצד כ-200 ישראלים. בנוסף יקומו מתחמים מיוחדים של החוג לתקשורת צילומית במכללת הדסה ירושלים והאקדמיה לעיצוב ואמנות בצלאל, לצד מתחם של אומנות הגילוף בעץ ובניית כינורות וקפה תו שהופעתם בחוצות היוצר כבר הפכה למסורת. הפסטיבל יכלול גם מתחמי ילדים, בהם תוצג מדי יום הצגה מיוחדת ותתקיימנה סדנאות יצירה העוסקות במדינות המציגות בפסטיבל.

את מחירי הכרטיסים לאירועים השונים ופרטים נוספים על התכנייה המלאה, אפשר להשיג באתר הפסטיבל.

מתכננים ללכת לאירוע? ספרו לנו בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully