וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאלה אין קובה ודי.אם.אקס קרו יגיעו לישראל

28.7.2013 / 22:54

אמן הדאבסטפ הבריטי ואיש הביטים מבית הלייבל של אפקס טווין יגיעו כחלק מאירועי "חזית" – שבוע המוקדש לסצינת המוזיקה בירושלים, בהפקת הרדיו-בר תדר ועונת התרבות בירושלים

מאלה אין קובה (Mala In Cuba) ודי.אם.אקס קרו (DMX Krew) יגיעו לישראל במסגרת אירועי "החזית" – שבוע השידורים, ההופעות והמסיבות המוקדש לסצינת המוזיקה בעיר ירושלים, בהפקה משותפת של הרדיו-בר תדר ועונת התרבות בירושלים.

תחנת התדר שכבר שידרה בשנה שעברה מטוקיו ביפן והשנה הוקמה למשך שבוע וחצי בסנט פטרבורג אשר ברוסיה, חוזרת עם עוד שיתוף פעולה מעניין. הפעם יפעיל הרדיו שלוחה זמנית (בנוסף לזו אשר פועלת בימים אלה בתל אביב בבית רומנו) בירושלים, למשך שישה ימי מחווה לסצינה האלטרנטיבית בירושלים בתאריכים 4-9 באוגוסט. מאלה יופיע ב-8 באוגוסט ואילו ההופעה של די.אם.אקס קרו תתקיים יום לפני כן.

לאורך העשור האחרון, מאלה היה בין הדמויות המרכזיות בסצנת הדאבסטפ שיצאה מבריטניה. כמוזיקאי עצמאי וכחבר הקולקטיב דיגיטל מיסטיקס, מאלה היה היה שותף בכיר בהפיכת הדאבסטפ מצליל שמאפיין את מועדוני המחתרת של לונדון, להצלחה כלל-עולמית. בפרוייקט החדש שלו, מאלה אין קובה, הוא פורץ את גבולות הז'אנר ומשתף פעולה עם נגנים קובניים. הפרויקט, שהפיק שדר הרדיו המוביל ג'יילס פיטרסון, משלב בין ביטים שבורים עדכניים למקצבים קריביים מסורתיים וגורם לשני הז'אנרים להישמע שונים לגמרי מבעבר. המופע של מאלה בישראל ישלב את יכולות התקלוט שלו עם נגנים שיופיעו לייב על הבמה.

די.אם.אקס קרו (שם הבמה והעמדה של אד הפטון) שומר כבר 15 שנה על מעמדו בחזית עולם המקצבים השבורים. מאחוריו יותר מעשרה תקליטים ומאות טראקים, שחלק גדול מהם יצא בלייבל החשוב ריפלקס של אפקס טווין (לצידו הוא גם הופיע בישראל בעשור שעבר). הפטון משלב בין ביטים שבורים לאלקטרו ופופ ויופיע במועדון האוגנדה בירושלים לצד ההרכב The Models וסט של כלבתא המקומי.

שני האמנים המכובדים יצטרפו לאושיות שעל הגעתן כבר הוכרז בעבר, ביניהן מפיק הביטים מלוס אנג'לס Ras G, הדי.ג'יי האנגלי (ממוצא מצרי) קותמא, הסאונד סיסטם הלונדוני One Channel ודי.ג'יי סופה מבריסל. לצידם ייקחו חלק בפרויקט מיטב ההרכבים והאמנים מסצינת המוזיקה הירושלמית לדורותיה, ביניהם יאפים עם ג'יפים, רייסקינדר, אהד פישוף, הסאונדמן של הפרגוד, אסף גברון, נדב רביד, גיא חג'ג', דיואלט (בהופעת איחוד), רייב של מאה מטר, מארקי פאנק, בנות לילית, פרחי הדאב, אק דק, נינו ביטון, אופיר טובול ועוד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully