וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שח"ם לפסטיבל פרס הבמה לילדים ולנוער: שלמו לשחקנים, ולא - תבוטלו

28.7.2013 / 22:47

עקב קיצוץ במחצית משכרם, השחקנים הודיעו: לא נופיע בפסטיבל פרס הבמה לילדים ונוער. "אני ממליץ לקהל להמתין עם רכישת הכרטיסים", מסר מנכ"ל שח"ם שחר בוצר

לפני כחודשיים החליט המרכז הישראלי לתיאטרון ילדים ונוער (אסיטז') אשר מנהל את פסטיבל פרס הבמה לילדים ולנוער, שצפוי להתקיים באמצע חודש אוגוסט הקרוב, להפחית בחצי את השכר המשולם לשחקני ההצגות. בעקבות ההחלטה, שהתקבלה באופן חד צדדי וללא תיאום עם שח"ם – ארגון השחקנים בישראל, הודיעו בארגון כי במידה והשחקנים לא יקבלו את מלוא התמורה המגיעה להם, הם יאלצו לבטל את השתתפותם באירוע.

לאחר שלא נענתה הנהלת הפסטיבל לדרישת נציגי השחקנים במכתב שנשלח בחודש יוני האחרון, פנה יו"ר ארגון שח"ם, אוהד קנולר במכתב שני ליו"ר הנהלת התחרות, ד"ר רזי אמיתי. במכתב הוא דרש לבטל לאלתר את הפחתת השכר החד צדדית, ולשלם לשחקנים את מלוא התמורה המגיעה להם בגין ביצוע ההצגות. במידה ולא ייעשה כן, הדגיש קנולר כי בשל תנאי ההעסקה הפוגעניים, יאלצו השחקנים לבטל את השתתפותם בפסטיבל.

בנוסף, לטענת ארגון שח"ם מדובר בצעד חסר כל הצדקה עניינית, ואף כזה שנוגד את הקבוע בחוזים האישיים עליהם חתומים השחקנים עם התיאטראות השונים (ביניהם תיאטרון אורנה פורת, תיאטרון הקיבוץ, תיאטרון השעה ועוד). כמו כן, צוין כי בשנים קודמות השחקנים קיבלו שכר מלא עבור השתתפותם בהצגות התחרות, ואילו השנה, כאשר הנהלת הפסטיבל מציעה לקהל הרחב כרטיסים בתשלום לצפייה בהצגות - הוחלט לקצץ בשכר השחקנים.

"לצערי למרות ניסיונות חוזרים שלנו להגיע להסכמה עם הגורמים אשר מפיקים את הפסטיבל, נראה כי אין מנוס מהשבתתו", אמר בוצר. "נכון לרגע זה ועד להודעה חדשה, מבחינת השחקנים, הפסטיבל לא מתקיים. אני ממליץ לקהל להמתין עם רכישת הכרטיסים".

  • עוד באותו נושא:
  • שח"ם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully