וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלוג "האח הגדול": יניב בתול מתמיד

29.7.2013 / 1:59

הדייט של יניב נראה כמו תקציר חיי האהבה הלא-קיימים שלו, אבל לפחות הוא סיפק לטהוניה תירוץ להבריח בצרחות את כל הדיירים – חוץ מאיתי, שממשיך להיות מוקסם ולהמתין למותו

מערכת וואלה!

אוקיי אל תתרגשו יותר מדי, אבל קבלו את משימת האפליקציות של "האח הגדול"! אפליקציות זה כזה דבר גזעי והייטקיסטי, אפילו עשו לפני שנתיים פסטיגל בנושא אייפון עם דנה פרידר קופצת עם נצנצים וליבי רן אומר "איזה מדליק!" או משהו כזה, תשאלו את התינוק שלכם, אולי הוא זוכר. אז גם "האח" עוטה לוק עתידני בשנקל לכבוד המאורע, ומעיף על הדיירים כל מיני אפליקציות מרהיבות עם שמות כמו "טיפו-אח". במילים אחרות: עוד משימה פושטית של "הטבות או תקציב", רק עם חדר חושך עם מסקינטייפ זוהר על הרצפה. טירוף.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
עוד משימה פושטית. אור, מתוך "האח הגדול"/מערכת וואלה!, צילום מסך

חצופים בצריח

בשביל טהוניה זו הזדמנות מצוינת לחנוק את כולם. כל אושרה בתכנית הוא למצוא הזדמנויות לצרוח על אנשים שהם חצופים, וכעת היא אורבת בהתרגשות לכל אומלל שמדדה החוצה מחדר האח הגדול עם חמגשית מושט ב-10 אחוז סוללה. "חצופה!" היא מזנקת אל הפתח, "חצוף!" היא שואגת מהמסדרון, "חצופים!" היא צונחת מהמנורה, "מה קיבלת מהאח? נו תגיד לי, אני לא אכעס. מחק צבעוני?!!? אני ארצח אותךךך" וכולם נמלטים באימה. חוץ מאיתי, שעדיין מנסה לשכנע את עצמו שבתוך טייפון הדציבלים הזה מסתתרת נפש רגישה של משוררת, ולכן הוא לא מוותר וממשיך להתכרבל איתה בפוך, למלמל שהיא מקסימה ולהשתדל שלא להירצח.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - עכשיו בישראל

בשיתוף נומייר פלוס
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אלימות במשפחה. איתי וטהוניה, מתוך "האח הגדול"/מערכת וואלה!, צילום מסך

אבל למרות הטרור הטהוני, הדיירים ממשיכים לבזבז את סוללת המה שזה לא יהיה תמורת הטבות אישיות. דור מבקש לצפות לשש שניות בשומר מסך של ים, דורין מזמינה טייק-אוויי, ולבנה מייבאת במיוחד את הספר האישי שלה כדי שיעשה את מה שאף ספר אחר לא מסוגל לעשות - להפוך אותה ליצור ורוד עם צ'ופצ'יק צהוב על הראש כמו בתחילת העונה כשכולנו שאלנו מי לעזאזל הילד הוורוד הזה עם הצ'ופצ'יק הצהוב על הראש. אבל חצוף החצופים, מי שניצל את ההטבות ושיגע את טהוניה סופית, הוא ללא ספק יניב, אשר – כדברי טהוניה – "לקח כל פלוץ שהציעו לו".

הפלוץ הראשון שלקח יניב היה הזכות לצפות בפרק של "האח הגדול", זכות שעליה ויתרה טהוניה עוד קודם ואף ציינה זאת בדרכה העדינה ("איזו חוצפהההה"). יניב מוצא את עצמו צופה בטרגדיית אור-דור-יניב-מה-אתה-עושה-פה מהצד, ועיניו חושכות. אולי זה מה שדוחף אותו לקחת גם את ההטבה הבאה – דייט עם אחת המעריצות שלו. "אחת המעריצות?" נשנק יניב, מבין לתדהמתו שככל הנראה יש אפילו שתיים כאלה. והרי הוא בא לתכנית כדי למצוא אהבה, לא פחות משאחרים באו בשביל הפרסום או הכסף או בשביל לאכול קורנפלקס בברכה (לפעמים חלומות מתגשמים, לבנה). הוא בוחר בדייט, ויוצא מאושר וחולמני היישר לתוך מארב של טהוניה שיוצאת מחור ברצפה על קפיץ בצעקת "איזה חצוף", אך לו לא אכפת: יש לו פגישה עם הגורל.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
יניב בתנוחה סקסית, מתוך "האח הגדול"/מערכת וואלה!, צילום מסך

דייט בחשיכה

ולגורל של יניב קוראים עדן. היא ליצנית, חובבת אקסטרים ומסיבות צמחוניות, להגדלת התמונה לחצו כאן. יניב קורא את הפרופיל שלה בהתרגשות: "בלה בלה בלה בלה ציצים", ומבין שזו עשויה להיות אהבת חייו. האם היה זה היקום שהוביל אותה לגלוש בפייסבוק של "האח הגדול", לראות את הסטטוס "מי רוצה לצאת עם יניב" ולהגיב "שיהיה"? ההיה זה אלוהים? העיקר שסוף סוף יניב הולך לגעת למישהי ביד בלי שהיא תצלצל למשטרה.

הדייט מתחיל סוף סוף, ומתנהל פחות או יותר כמו תקציר של חיי המין של יניב עד כה: יניב להוט לפתוח את היין אבל הפקק שלו נתקע, ניסיון לנשיקה מוביל לניקוי נצנצים מהלחי, ומחול התשוקה המסחרר מסתיים במשפט "איזה חמוד אתה יניבי, אני רוצה לתת לך חיבוקי". טרוט עיניים ורוטט מתסכול, יניב מקבל את החיבוקי הנצחי שלו, ושב אל בית האח בתול יותר משהיה קודם, ועדן רצה הביתה כדי לראות את עצמה בהקלטה וללכת אחר כך למסיבה צמחונית עם בחור בשם סטיב. תודה, יקום!

וגם

זה היה פרק נוטף דמעות, עם כל מיני רגעים מרגשים של אבי עם אשתו, דור עם אימא שלו, לבנה עם הוויתור על מכתב מאבא שלה, אבל קצת קשה לשמוע מה קורה בחדר האח, כשדורין כל שנייה מבררת "מה הוא אמר? מה היא אמרה לו? מה הוא עשה? מי זאת? למה הוא ככה? מי זה שם? איפה אני?". אלוהים אדירים, מה שמתם בדגים המטוגנים האלה?

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
פילוסופיה אקזיסטנציאליסטית. דורין, מתוך "האח הגדול"/מערכת וואלה!, צילום מסך

ציטוטים

- "צריך להשמיד אותו".
- "אם לא הוא, לא היה נגמר לנו החלב כל כך מהר". (ביז'ו וטהוניה זוממים להתנקש בחייו של הקורנפלקס)

"מטומטמת טיפשה מפגרת, זה מה שאת יכולה להיות" (טהוניה פורשת בפני לבנה את האופציות העסקיות שלה)

"יש טלוויזיה בחצר?! תפתח, יש בולי איש השלג!" (אליל הבנות יניב בפעולה)

"רק אבי נוגע לי בשיער" (אור בהתקף לויאליות מוזר)

"איזה זוויות צילום!" (ביז'ו מפרגן להפקה)

"אני שותקת ומתאפקת לא לפתוח עליה" (טהוניה אחרי סשן צרחות על דרין)

"אתה לא מרגיש שאתה חצוף? אז תתחיל להרגיש שאתה חצוף, כי אתה חצוף!" (טהוניה חושבת שיניב חצוף, אם לא היה ברור)

- "אף אחד בבית לא יודע מה המצב של אבא שלי חוץ מדייר אחד".
- "מי?"
- "אבי. יניב. ביז'ו, בערך. טהוניה גם בערך" (לבנה מתקשה לספור עד 1)

"זה שבע שנים של סקס רע! זה מה שאתה רוצה שיהיה לך כשתצא מפה?" (עדן ליניב. תשובתו: "כן!!!!!!!!!!!!!!!!!")

תסביך אח - לכל הטורים
מה חשבתם על הדייט של יניב? ספרו לנו בפייסבוק

  • עוד באותו נושא:
  • האח הגדול

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully