וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עוברת מסך: "אמריקן איידול" מנצלת את המתמודדים האפרו אמריקאים?

29.7.2013 / 0:16

"אמריקן איידול" ניצבת מול האשמות בגזענות בכתב התביעה הגדול ביותר שהוגש נגדה, וגם: ראיון הטלוויזיה המביך ביותר בעולם. סיכום השבוע בטלוויזיה האמריקאית

תביעה נגד "אמריקן איידול": "ההפקה נהגה בגזענות"

הצרות של אמריקן איידול לא נפסקות במדדי הרייטינג ושולחן השופטים: השבוע פורסם כי עשרה מתמודדים מהעונות הקודמות של ריאליטי השירה הגישו תביעה באורך של למעלה מ-400 עמודים (!) נגד הפקת התכנית בטענה כי הופלו לרעה בשל צבע עורם, ולא נבחנו כלל על יכולת השירה שלהם. לטענת התובעים, ההפקה תכננה מזימה "אכזרית ולא אנושית" לנצל אותם למטרות רייטינג, בין היתר על ידי חשיפת עברם הפלילי והשפלתם בשידור – דבר שלא נעשה למתמודדים לבנים.

התובעים טוענים כי ההפקה הציגה אותם כ"פושעים אלימים, שקרנים וסוטים" כשלמעשה איש מהם לא הורשע בעבירות בהן נחשד. הם דורשים 25 מיליון דולר פיצויים לכל אחד מהם בשל הנזק הנפשי שנגרם להם כתוצאה מההשתתפות בתכנית.
להגנת התכנית יצא אחד ממשתתפיה לשעבר, ג'רמיין ג'ונס, מתמודד שחור מהעונה ה-11 שהודח בשלב העשירייה הסופית. "אלו האשמות מגוחכות", אמר ג'ונס, "חלק מהמקרים הללו הם בני יותר מעשר שנים. מה עשיתם מאז סיום התכנית שאתם מרגישים שאתם צריכים לקבל 25 מיליון דולר?".

לינה דנהאם פרסמה תמונת עירום שלה – ועוררה סערה

יוצרת הסדרה "בנות" מאז ומתמיד הרגישה בנוח עם גופה. סצנות הסקס הרבות בהן השתתפה בעצמה הצליחו לעורר דיונים רבים על העירום הנשי החדש שהציגה – נטול התיימרות להציג גוף של דוגמנית מרוטשת, שגונחת על פי קיו. עכשיו נראה כי המגמה נמשכת, הפעם באינסטגרם. דנהאם הצליחה לעורר את כתבי הצהובונים כשפרסמה תמונה שלה בעירום חלקי ברשת שיתוף התמונות החברתית. למי שלא הבין במה מדובר הסבירה לאחר מכן בטוויטר: "נמצאת בדרכי לסט כדי שיתיזו עליי מים קפואים עם צינור. עוד יום, עוד הרטבה". לאחר הצילומים, פרסמה דנהאם ציוץ נוסף בו היא מאשרת שהצילומים עברו בשלום.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

מיני סדרה חדשה תעסוק בחייה של הילרי קלינטון

רשת NBC הודיעה השבוע כי היא עובדת בימים אלה על מיני סדרה באורך ארבע שעות המבוססת על חייה של מזכירת המדינה לשעבר הילרי קלינטון. את קלינטון תגלם השחקנית דיאן ליין, וההפקה טרם ליהקה את השחקן שיגלם את ביל. הסדרה תסקור את חייה של הפוליטיקאית משנת 98' ועיסוקה בעיקר כרעיה הנבגדת ועד ימינו אנו, כשהיא כבר פוליטיקאית מצליחה. ברשת הבהירו כי כיוון שקלינטון – שעדיין לא התבשרה על הפקת הסדרה - צפויה להתמודד לנשיאות ארה"ב בבחירות הבאות, הסדרה תשודר קודם לכן, כדי לא לפגוע בטוהר הבחירות.

האם זה הראיון המביך ביותר שרשת פוקס שידרה אי פעם?

רשת פוקס השמרנית ידועה לכל בדעותיה, אולם לפעמים הדעות הללו יוצאות בצורה קצת לא פרופורציונלית ולעתים אפילו מביכה ביותר. כך למשל, בראיון שערכה מגישה בפוקס. קום עם מחבר הספר “Zealot: The Life and Times of Jesus of Nazareth”, ראזה אסלן, לא הצליחה המגישה לשאול שאלה אחת מלבד: מדוע מחבר מוסלמי כותב על ישו הנוצרי? התוצאה: התפתלות בכיסא הן של הצופה והן של המרואיין שהסביר למגישה שלוש פעמים לפחות כי הוא ד"ר לסוציולוגיה ודת וכי הוא חוקר את ישו כבר 20 שנה, וכי לדת שלו אין קשר לספר.

מורן אטיאס לוהקה לפיילוט לסדרה חדשה של רשת FX

הקריירה הבינלאומית של השחקנית הישראלית מורן אטיאס לא עוצרת: אטיאס לוהקה לאחרונה לפיילוט המדובר “Tyrant” של רשת FX , עליו אמונים האנשים שמאחורי "חטופים" ו-"הומלנד" גידי רף והאוורד גורדון. הסדרה מספרת את סיפורה של משפחה אמריקנית – בארי, מולי ושני ילדיהם, שנאלצים לעבור למזרח התיכון, שם הם מתמודדים עם תהפוכות פוליטיות כאלה ואחרות. אטיאס תגלם את לילה, אשתו של ג'מאל – אחיו של בארי. את הסדרה יביים דיוויד ייטס (במאי סרטי הארי פוטר), זאת לאחר שהבמאי המוערך אנג לי, משך ידיו מהפרויקט. הפיילוט יצולם במרוקו, וככל הנראה יאושר לסדרה.

מורן אטיאס בבבורת הסרט קליאופטרה בפסטיבל קאן, מאי 2013. GettyImages
אוונטי פופולו! מורן אטיאס/GettyImages

כך הצליח ארון פול לעשות למעריציו את היום

ארון פול (ג'סי מ"שובר שורות") הוא אולי הבחור הכי נחמד בהוליווד. קבוצת מעריצים שהגיעה לביתו במהלך סיור בתי הסלבריטאים הידוע שמציעה בירת הסרטים, זכתה לשיחה אישית עם הכוכב שהחליט לרדת מדירתו ולפגוש את החבורה פנים מול פנים ולפטפט איתם מעט. האירוע המרגש תועד כמובן במצלמת טלפון סלולרי.

וידאו: סצנה אחת מכל פרק ששודר בסדרה "האוס"

הסדרה האוס ירדה מהאוויר לאחר 177 פרקים ושמונה עונות אבל זה לא אומר שהמעריצים שכחו את הד"ר הציני והגאון. יוצר הקליפ שלפניכם לקח סצנה אחת מכל פרק בסדרה ושילב אותן לקליפ קצבי בן 7 דקות. געגועים למקל ההליכה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully