וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"השוטר מבברלי הילס" חוזר עם אדי מרפי

29.7.2013 / 14:08

השחקן יחזור לגלם את דמותו של השוטר אקסל פולי זו הפעם הרביעית, כשני עשורים לאחר צאת הסרט האחרון בסדרה

הכינו את המדים ואת אחת מנעימות הקלידים המזוהות ביותר בהיסטוריה: השוטר אקסל פולי, הלא הוא השוטר מבברלי הילס העומד במרכז סדרת הסרטים בעלת אותו השם, עתיד לחזור למסך הגדול בקרוב. אל נעליו של פולי ייכנס מי שגילם אותו במקור, השחקן אדי מרפי. את התסריט יכתבו ג'וש אפלבאום ואנדרה נמק, שעומדים גם מאחורי התסריט לסרט הפעולה "משימה בלתי אפשרית: קוד הצללים", כך מדווחים כלי תקשורת בארה"ב.

הסרט האחרון בסדרה, "השוטר מבברלי הילס 3" יצא בשנת 1994. על פי הדיווחים אולפני פראמונט שעתידים להפיק את הסרט הבא, בחרו לעשות זאת דווקא בגלל הטעם המר שהשאירה סדרת טלוויזיה שהיתה אמורה להוות ספין אוף לדמותו של פול.

מי שהביא את ניצני הבשורה על חזרתו של השוטר מדטרויט היה שון ריאן, ששעומד מאחורי סדרת המשטרה "המגן" ומי שיצר יחד עם מרפי את סדרת הספין אוף הכושלת. "חדשות טובות למעריצים, הבסיס העלילתי של הסרט הבא בסדרת 'השוטר מבברלי הילס' היה כה מוצלח, שהוא גרם לאנשי פראמונט לפתח אותו", צייץ בעמוד הטוויטר שלו ב-20 ביולי.

הסרט הראשון בסדרה יצא בשנת 1984 והשני יצא לאחר שלוש שנים. עדיין לא ידוע מה יהיה תאריך עליית הסרט הבא ומי עוד ילוהק לצד מרפי, אבל מה שמסקרן יותר מכל הוא לאיזה עיבוד תזכה הפעם אחת מנעימות הפסקול המוכרות ביותר בהיסטוריה של הקולנוע המיינסטרימי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully