וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרסום ראשון: "הומלנד" תצלם פרקים מהעונה השלישית בישראל

במסיבת עיתנואים הכריזו מפיקי הסדרה כי הם מתכננים לצלם פעם נוספת בארץ, ובשיחה בלעדית עם וואלה! תרבות הם מדווחים כי הלוקיישנים בישראל ימלאו הפעם את תפקיד טהרן

קלייר דיינס עומדת לקבל חותמת ישראלית נוספת בביקורת הדרכונים – הפקת העונה השלישית של סדרת הדרמה המצליחה ?הומלנד? תגיע שוב לצלם את בישראל בעוד מספר שבועות.

מפיקי הסדרה עטורת פרסי האמי וגלובוס הזהב לקחו אתנחתא מצילומי הפרק השישי בעונה החדשה, שתעלה בארה?ב ב-29 בספטמבר, והכריזו במסיבת עיתונאים במסגרת כנס מבקרי הטלוויזיה האמריקאים השנתי כי הם מתכננים להגיע שוב לארץ, הפעם לטובת צילום סצנות עבור שני פרקי הסיום. חלקים מוקדמים בעונה הקרובה כבר צולמו בפורטו ריקו, כך חשף המפיק הראשי אלכס גאנזה.

עלילת העונה הקודמת החלה במשימה חשאית של סוכנת ה-CIA בלבנון, אותה דימו לוקיישנים ספורים בתל אביב, יפו ונצרת. ?הפעם התכנית היא שלוקיישנים דומים בישראל ישמשו בתור טהרן?, מספר בלעדית גאנזה, ?בכוונתנו לעשות שימוש באותו צוות של ?חטופים? הישראלית שיעמוד לרשותינו ושסייע לנו בשנה שעברה ולמען האמת מי שכבר אמון על הפקת פרקים הללו הוא גידי רף?.

האוורד גורדון, המפיק הראשי הנוסף של ?הומלנד?, המועמדת בשמונה קטגוריות מובילות בטקס האמי הקרוב, סיפר כי במקביל ובמקריות לקו העלילה, עליו סרב להרחיב כמובן, בטהרן יש לסדרה הפופולרית קהל רב. ?כמובן שהסדרה מאוד נצפית וידועה בישראל אבל גם מעבר לזה באיראן?, הוא שיתף, ?וגם ממדינות כמו ירדן אנחנו מקבלים הרבה תגובות?.

צפו: טיזר ראשון לעונה השלישית

העונה החדשה נפתחת (זהירות, ספוילרים!) עם השלכות הפיגוע האדיר מסוף העונה השנייה, כאשר קרי נקראת להעיד בשימוע פורמלי, במה שנראה כניסיון של ראשי ה-CIA להוציא אותה בתור השעיר לעזאזל באסון לאחר חשיפת זהותו האמיתית של ברודי (דמיאן לואיס) בתקשורת האמריקאית, כולל פרטים אודות המעורבות הרומנטית של השניים. סול (מנדי פאטינקין) פוגע ביחסיו עם קרי, שבתחילת העונה מפסיקה ליטול כדורים, לאחר שהוא בוחר להעיד אודותיה, בעוד היא שומרת על זכות השתיקה. דמותו של ברודי אינה נוכחת בשני הפרקים הראשונים וגורלו הוא בגדר תעלומה בתחילה.

בישראל "הומלנד" תשודר בערוץ yes Oh וחינם ב-yesVOD בהפרש של 15 שעות מהשידור בארה"ב.

מתרגשים לקראת העונה החדשה? דברו על זה בפייסבוק

  • עוד באותו נושא:
  • הומלנד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully