וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אריק ברדון בישראל: "אף אחד לא שכנע אותי להגיע"

30.7.2013 / 14:39

סולן להקת האנימלס לשעבר, אריק ברדון, נחת בישראל למרות השמועות על הברזה, ויקיים את הופעתו בארץ. "למה שלא ארצה להגיע לכאן? כבר הייתי כאן בשנות ה-80", אמר

הזמר אריק ברדון, סולן להקת האנימלס, הגיע לישראל להופעה אחת, שתתקיים ביום חמישי הקרוב, ה-1 באוגוסט, בזאפה אמפי שוני לצד להקת תיסלם – זאת למרות שבשבוע שעבר הודיע על ביטול הגעתו, בשל לחצים פוליטיים שהופעלו עליו. שמפגש עם עיתונאים שנערך היום (שלישי) בנוכחות ברדון וחברי להקת תיסלם, התנער ברדון מההודעה על ביטול ההופעה שלו בישראל, וכאשר נשאל על פשר הביטול וההחלטה לקיים את המופע למרות הכל, אמר ברדון לוואלה! תרבות כי אינו מעורב בהחלטה לבטל את המופע וכי אין לו קשר להשתלשלות העניינים.

"אף אחד לא שכנע אותי כן להגיע לכאן. פשוט היה חוסר תקשורת", כך אמר ברדון. "אני נוסע בכל העולם כמעט בכל יום, ולפעמים אני לא מספיק לקבל בזמן הודעות ששולחים לי. עד שאני מקבל הודעה אני כבר עובר מגרמניה לפינלנד. לא אמרתי שאני לא מתכנן להגיע. עיתונים אוהבים לנפח סיפורים כאלה. למה שלא ארצה להגיע לכאן? כבר הייתי כאן בשנות ה-80. טיילתי לאורכה ולרחבה של הארץ הזאת בשנת 1984. וגם חציתי את הגבול באופן לא חוקי לעמאן".

באשר לסיכוי שהקהל שיגיע להופעה יזכה לראות את אנשי תיסלם מנגנים לצד ברדון בביצוע משותף, ברדון מנמיך ציפיות – שלא לומר מחסל אותן לחלוטין. "לא. אני לא עושה את זה", הוא אומר. "אני עושה את המופע שלי. אלא אם ריי צ'ראלס יחזור פתאום לחיים". את המוזיקה של תיסלם ברדון לא מכיר כלל אבל "מה שכן הייתי רוצה לשמוע זה מוזיקה ממעבר לגדר ההפרדה".

"אנחנו עדיין מאמינים שנעשה משהו יחד, יש דיבורים ומגעים מתקדמים", סיפרו יזהר אשדות ודני בסן, שמסרבים להתייאש מהסיכוי לחלוק את הבמה עם אליל ילדותם. באשר לפרשיית ביטול ההופעה אמר בסן כי "יכול להיות שהיתה פה אי הבנה. קיבלנו הודעה שהוא לא מגיע ונערכנו בהתאם. לשמחתנו הדברים השתנו והוא פה וזה מה שחשוב עכשיו. הולכת להיות בעוד יומיים הופעה מעולה של שתי להקות והרבה שמחה – גם לאנשים שיגיעו וגם לעצמנו. יהיה אחלה".

מתכננים ללכת להופעה? ספרו לנו בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully