וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פסטיבל ערד 2013: עומר אדם, ואיחוד של שוקולד מנטה מסטיק

30.7.2013 / 16:35

בין המשתתפים בפסטיבל המוזיקה הוותיק ניתן למנות השנה גם את מאור כהן ופיטר רוט, שלמה גרוניך עם מארש דונדורמה ואסף אמדורסקי עם ישראל גוריון

פסטיבל ערד אולי איננו אירוע המוזיקה הגרנדיוזי שהיה בראשית שנות ה-90, אבל הלמרות הכל, הוא עדיין חי ובועט: הפסטיבל לשנת 2013 יתקיים בתאריכים 19-22 באוגוסט, ויימשך לאורך ארבעה ימים ולילות של עשרות מופעים, כולם פתוחים בחינם לקהל הרחב.

בין האמנים והמופעים שייקחו השנה חלק בפסטיבל ניתן למנות את עומר אדם, אסף אמדורסקי, מאור כהן ופיטר רוט, שלמה גרוניך מארח את מארש דונדורמה, אריק ברמן, מיכה שטרית, עילי בוטנר וילדי החוץ , יגאל בשן, מופעי מחווה לנעמי שמר עם להקת הכל עובר חביבי, ישראל גוריון ואסף אמדורסקי שרים דודאים, אוהד חיטמן, מופע מחווה לשלישיית הגשש החיוור בהשתתפות אורי בנאי, האחים אסנר וחברים, מתי סרי במחווה לארגובים (סשה וזוהר ארגוב) ומופע מחווה של יוצרות לשירי חווה אלברשטיין.

בנוסף יתקיים מופע של ירדנה ארזי שבמרכזו מאורע מרגש: מיני-איחוד של להקת שוקולוד מנטה מסטיק, שחברותיה יעלו לבצע עם ארזי שירים. כמו כן יתקיימו מסיבות רחוב ,מופעים אינטימיים אקוסטיים, הקראות שירה, שירה בציבור תחת כיפת השמיים, ומופעים של מקהלות, קבוצות ולהקות מקומיות – לצד פעילויות ומופעים לילדים ולכל המשפחה.

מבקרי הפסטיבל יוכלו וליהנות מאטרקציות תרבות ותיירות בערד והסביבה: מופעים ייחודיים לכל המשפחה, תערוכת צילומי המדבר, מוזיאונים, סדנאות יצירה למבוגרים ולילדים וגלריות ברובע האמנים בערד, ביניהם המוזיאון ההיסטורי בערד, מוזיאון הבובות, מוזיאון הזכוכית, מוזיאון מראה במדבר וחוויה קולינרית במוזיאון האדמה, יקב מדבר, אתרי אירוח מדברי, טיולי ג'יפים, טרקטורונים בתל ערד, בקעת ים המלח והסביבה, רכיבה על סוסים, מסלולי אופניים, טיולים עצמאיים בשבילים מסומנים, סיורי טעימות יין ביקבים באזור, טיפולי ספא בסאונות בחדרי המלח בערד, חיזיון אור וקול במצדה, מלונות בוטיק חדשים ועוד.

הפסטיבל נערך תחת הכותרת "יש זמר באוויר", בהפקת עיריית ערד ובתמיכת מועצת הפיס לתרבות ולאמנות ,משרד התרבות והספורט, והמשרד לפיתוח הנגב והגליל. על הניהול האמנותי וההפקה אמונה מרינה גליזר.

מתכננים ללכת לפסטיבל? ספרו לנו בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully