וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בקרוב: סדרה על חולים סופניים לפני מותם

31.7.2013 / 12:58

רשת Showtime צפויה להעלות בסתיו סדרה דוקומנטרית שתעקוב אחר חולים סופניים ימים ספורים לפני מותם, בהם חייל משוחרר ואם חד-הורית, במה שהוגדר כ"חווית צפייה עוצמתית"

עד כמה הטלוויזיה שלכם יכולה להיות אפלה? מתברר שמאוד. רשת Showtime הודיעה אמש (שלישי) שבימים אלה היא עובדת על סדרה דוקומנטרית באורך שישה פרקים בשם "שעת המוות" ("Time of Death"), שתעקוב אחר שישה חולים סופניים בימיהם האחרונים, כשהם מלווים בבני משפחה, חברים וצוותים רפואיים. בשלב זה, הסדרה צפויה לעלות לשידור בסתיו הקרוב.

"הדוקו הזה בודק את ההתמודדות של אנשים והמעגל הקרוב אליהם עם הסיטואציה של מעבר מחיים למוות", אמר בהודעה לעיתונות נשיא מחלקת הבידור של Showtime, דיוויד נווינס. "זו לא תכנית קלה, אבל זה נושא שתמיד רציתי לחקור לעומק ואני יודע שהוא יצור חווית צפייה עוצמתית ומרתקת".

אילוסטרציה. ShutterStock
אילוסטרציה/ShutterStock

על הסדרה אחראים דן קאטפורת' וג'יין ליפשיץ, שמציגים בין היתר את סיפורה של אם חד-הורית לשלושה שמתמודדת עם סרטן השד; פסיכיאטרית מבוגרת המתמחה בהתמודות עם מוות וסובלת מסרטן הלבלב; חייל משוחרר שחולה בסרטן נדיר הסובל ממלנומה ועוד.

"'שעת המוות' היתה אחת ההתנסויות המסעירות ואינטנסיביות בקריירה שלנו. אף אחד לא התייחס כך למוות, אבל גם יש דיאלוג פתוח, וזה בריא ומשמעותי ואנו מקווים שנוכל להעביר את המסר הזה לצופים", אמרה ליפשיץ. קאטפורת' הוסיף ש"זו סדרה על מוות, אבל גם על החיים, אהבה והומור. זו סדרה עם אמירה ואנו אסירי תודה ל-Showtime על שנתנו לנו את האפשרות לספר את הסיפורים הללו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully