וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"פנתר לבן" התקבל לפסטיבל הסרטים במונטריאול

לאחר שכבר הוקרן בפסטיבל ירושלים ופסטיבל קולנוע דרום, סרטו של דני רייספלד בכיכובם של זאב רווח ויבגני אורלוב ממשיך להקרנות בפסטיבל הבינלאומי החשוב בקנדה

"פנתר לבן", סרטו של דני רייספלד בכיכובם של זאב רווח ויבגני אורלוב, יוקרן בפסטיבל הסרטים הבינלאומי במונטריאול שיתקיים החל מ- 22 לאוגוסט ועד ה-2 בספטמבר. הסרט יוקרן במסגרת קטגוריית "זרקור על קולנוע עולמי", לאחר שכבר הוקרן בפסטיבל ירושלים ובפסטיבל קולנוע דרום המקומיים שהתקיימו לפני מספר שבועות.

עלילת הסרט מתרחשת בשכונה ד' בטבריה: חבורה ניאו נאצית בראשות שני אחים אלכס (אורלוב) ויבגני (זורה "וולקן" קרטבלישווילי) מתלכדת. אביהם נהרג במבצע חומת מגן עם עלייתם ארצה והעלבון של המשפחה כי האב נקבר מחוץ לגדר הובילה לזעם של ילדיו. החבורה מטפחת ערכים גזעניים ושואבת את השראתה ממגולחי הראש האנטישמים ברוסיה. יבגני, המנהיג הכריזמטי ואחיו, אלכס המתאגרף, מקיפים את עצמם בנוער רוסי שבחר להתנתק מהמדינה, מהעברית ומהיהדות.

אלכס נקרע בין אחיו הגזען, מנהיג תנועת הפנתרים הלבנים בעיר, לבין מאמן האגרוף שלו דוד אוחנה (בגילומו של רווח), מאמן אגרוף מזרחי-מסורתי מטבריה, החולם להחזיר לטבריה את תהילת העבר שלה כעיר אלופי אגרוף. אוחנה היה פנתר שחור בעברו, ומשמש עבור אלכס כגורו החדש שלו שמוביל אותו לאליפות ישראל באגרוף. במקביל להתקרבות בין השניים, נסחף אלכס לרומן עם יסמין אוחנה (מיטל גל), בתו של דוד, ולראשונה בחייו מוצא את עצמו שייך לחברה הישראלית.

הסרט נכתב ובוים על ידי רייספלד והופק על ידי ארצה הפקות וסרטי יונייטד קינג בסיוע הקרן החדשה לקולנוע וטלוויזיה, קרן הקולנוע הישראלי וערוץ 10.

פסטיבל ירושלים: "פנתר לבן" יכול להפוך להצלחה מרשימה
כבר ראיתם את "פנתר לבן"? ספרו לנו בפייסבוק

  • עוד באותו נושא:
  • פנתר לבן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully