וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בומבינו חוזר להופעה בישראל

1.8.2013 / 16:18

אמן הבלוז והגרוב המדברי בומבינו חוזר לישראל להופעה שתתקיים בספטמבר הקרוב, רגע לאחר צאת אלבומו החדש עליו עבד יחד עם דן אורבך מהבלאק קיז

גיטריסט הבלוז בומבינו (Bombino) יגיע לישראל להופעה אחת שתתקיים ב- 10 בספטמבר במועדון הבארבי בתל אביב. זהו ביקורו השני בארץ של בומבינו שיגיע לישראל במסגרת הסדרה "Roots And Soul Of Africa" בהפקה משותפת של אפיקומן, גיל קרניאל, בוש ביטס וראסטה, בשיתוף פעולה מיוחד עם בריסל איירליינס.

בומבינו, אמן הבלוז והגרוב המדברי הינו אחד השמות הבולטים בסצנת מוזיקת העולם. הכותב והגיטריסט זכה להשוואות לא רק לאמנים אפריקאים פורצי דרך, ביניהם טינאריוון ועלי פארקה טורה, אלא גם ליוצרים וגיטריסטים כמו ג'ימי הנדריקס וג'ון לי הוקר.

בומבינו, או בשמו אמיתי אומרה מוקטאר, מגיע היישר ממדבר הסהרה ומשבטי הטוארג הנודדים. הוא הפך לגיבור תרבות בניג'ר, מדינה שהייתה נתונה עד לאחרונה תחת שלטון צבאי אלים ומדכא, ומייצג דור חדש של טוארגים.

את אלבומו האחרון, "Nomad" אותו יצר ביחד עם דן אורבך מלהקת הבלאק קיז. את האלבום הם הקליטו בנאשוויל בארה"ב, לאחר שאורבך התאהב ביצירה של בומבינו והזמין אותו לעבודה המשותפת. צלילי הבלוז - רוק של הגיטרה של בומבינו קיבלו מאורבך מימד נוסף שאיחד את ייחודה של מוזיקת הטוארג וכן את סגנון הנגינה המקורי של במבינו על גיטרה. עם צאת האלבום מוקדם יותר השנה, במגזין הרולינג סטון הכתירו את במבינו כ"גיבור הגיטרה החדש מאפריקה".

מחירי הכרטיסים להופעה עומדים על 130-150 שקלים והם זמינים לרכישה באתר הבארבי ובמיסטרטיקט.

  • עוד באותו נושא:
  • בומבינו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully