וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: הקליפ הגזעני ביותר אי פעם

2.8.2013 / 9:59

להקת Day Above Ground שחררה את הקליפ "Asian Girl" המורכב מסטריאוטיפים אסיאתיים בשילוב עם סצינות סקס ביזאריות ומטרידות. הדוגמנית המככבת בקליפ כבר הספיקה להתנצל

אין גבול לחוסר הטעם: הרכב הרוק Day Above Ground הצליח לעורר שערוריה כששחרר השבוע את הקליפ לשיר "Asian Girl" ("נערה אסיאתית"), שכבר הוכתר על ידי מספר אתרי תרבות בארה"ב בתואר "הקליפ הגזעני ביותר אי פעם".

השיר אותו מלווה הקליפ הינו תיאור סטריאוטיפי ובוטה במיוחד של מערכת יחסים על נערה אסיאתית, כולל איזכורים רנדומליים של קלישאות מזרח רחוק (ברוס לי, טויוטה) לצד משפטים מטרידים כמו "מזדיינים בתחת כל הלילה" ו"17 או 23 – לי זה לא משנה". בקליפ המלווה את השיר מתפשטת בהדרגה הדוגמנית לוי טראן תוך שההרכב מבצע עבורה את השיר מתוך כלוב של ציפור, ולבסוף היא משחרר את ההרכב מהכלוב ומחככת את הגרסאות המיניאטוריות של חבריו בגופה העירום בתוך אמבטיית קצף.

טראן המככבת בקליפ כבר הספיקה להתנצל על החלק שלקחה בפרויקט בחשבון הטוויטר שלה. "אני מבקשת את סליחתם הכנה של כל האנשים שחושבים שהחזרתי את הנשים האסיאתיות 50 שנה אחורה", צייצה. "אני יודעת שאיבדתי את הכבוד בקרב רבים – זו לא היתה כוונתי". ההרכב, מצידו, מכחיש את ההאשמות בגזענות – בהצהרה שפרסמה הלהקה הם טוענים כי הקליפ לא יכול להיות גזעני כיוון ש"הבחור בעניבת הפפיון, נגן הבס החמוד שלנו, הוא אינדונזי – והוא גונב את ההצגה".

  • עוד באותו נושא:
  • Day Above Ground

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully