וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוברי קופות: צמדי השוטרים חוזרים

4.8.2013 / 11:15

אחרי ההצלחה של "עצבניות אש" עם מליסה מקארתי וסנדרה בולוק, הגיע "אקדח כפול" של מארק וולברג ודנזל וושינגטון והוכיח שנוסחת-שני-השוטרים מהאייטיז עדיין חיה ובועטת

יח"צ - חד פעמי

אחרי שכל גיבורי העל עברו בסך, האמריקאים נרגעים, עם רטרו לז'אנר שמבצע השנה קאמבק מפתיע: קומדיית זוג-השוטרים. מתברר שלא צריך יותר משני אנשים, שני אקדחים, שני כוכבים עם כריזמה ועם כימיה טובה ביניהם, כדי לייצר סרט מספק – לפחות קופתית. מליסה מקארתי וסנדרה בולוק כבר עשו את זה עם הלהיט המפתיע "עצבניות אש" (הכנסות של 146 מיליון דולר בארצות הברית עד היום!), והשבוע היו אלה מארק וולברג ודנזל וושינגטון, ב"אקדח כפול". זוהי קומדיית אקשן לא יומרנית ולא יקרה, שהכניסה בסוף השבוע סכום של כ-28 מיליון דולר – מספיק כדי לכבוש את המקום הראשון. אולי צמדי שוטרים הם הדבר הבא. מישהו בהוליווד בטח כבר מתכנן את "נשק קטלני 5".

"וולברין" צנח להכנסות של כ-20 מיליון דולר השבוע ולמקום השני, אבל הכנסותיו בכל העולם כבר מתקרבות ל-200 מיליון דולר. מקום אחד מתחתיו, תופעה כחולה מעניינת: "הדרדסים 2". הסרט הראשון, שיצא לפני שנתיים, פתח בארצות הברית עם 36 מיליון דולר. אבל מאז, לאמריקאים כנראה נמאס מדרדסים: סרט ההמשך הכניס בערך חצי מזה, כ-18 מיליון דולר. בארץ התמונה תהיה כנראה שונה: בזכות הנוסטלגיה לימי הערוץ הבודד, "הדרדסים" הראשון היה כאן להיט קופתי בקנה מידה עצום, שני רק ל"אווטאר" (כ-600 אלף צופים), וגם ההמשכון בוודאי ימשוך אליו המון הורים וילדים. ההכנסות בארצות הברית לא משנות: "הדרדסים 3" כבר מתוכנן ליולי 2015.

"לזמן את הרוע" שבמקום הרביעי הגיע להכנסות כוללות של 107 מיליון דולר. לא רק שזה סרט האימה המצליח של השנה – הסרט של ג'יימס וואן חלף על פני "פעילות על טבעית". ייתכן בהחלט שמדובר בתחילתה של עוד סדרת אימה ארוכה.

מחכים ל"אקדח כפול"? דברו על זה בפייסבוק

  • עוד באותו נושא:
  • אקדח כפול

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully