וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אמא ואבאז" בדרך לאירופה

4.8.2013 / 12:13

הקומדיה הגאה של אבנר ברנהיימר נמכרה להפצה בצרפת ובריטניה. "התסריט המקורי יחד עם חברת הפקה מעולה בחו"ל יכולים לעבוד נפלא גם בעולם הגדול", אמר סמנכ"ל התוכן של HOT

אמא ואבאז/NEXT TV

הקומדיה "אמא ואבאז" של אבנר ברנהיימר נמכרה לשידור בצרפת ובבריטניה. HOT וסוכנות התוכן והייצוג ADD חתמו על עסקה בצרפת עם ענקית ההפצה Double V והיא תופץ עם תרגום סימולטני לצרפתית במדינות דוברות השפה. בבריטניה נמכרה הסדרה לחברת ההפקה Company Pictures, שהפיקה בין היתר את "סקינס", "חסרי בושה", ו"The White Queen". על העסקה חתומה הדס מוזס-ליכטנשטיין, מנהלת הפיתוח העסקי הבינ"ל של ADD.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"אמא ואבאז"/מערכת וואלה!, צילום מסך

"אמא ואבאז" תעלה לשידור בחו"ל במהלך השנה הקרובה. בימים אלו כותב ברנהיימר עונה שנייה לסדרה, וב-HOT היא תעלה במהלך 2014. הסדרה, בהפקת טדי הפקות, עלתה לאוויר בישראל בחורף 2011. הקומדיה מגוללת את קורותיהם של שלושה הורים, זוג הומואים (יהודה לוי ויפתח קליין) ורווקה סטרייטית (מיה דגן) המגדלים יחד תינוק.

יורם מוקדי, סמנכ"ל התוכן של HOT מסר בהודעת החברה ש"ל'אמא ואבאז' יש יכולת לסחוף אחריה קהל רב ברחבי העולם כפי שסחפה את הצופים והמבקרים בישראל. התסריט המקורי והמצוין יחד עם חברת הפקה מעולה בחו"ל יכולים לעבוד נפלא גם בעולם הגדול".

  • עוד באותו נושא:
  • אמא ואבאז

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully