וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"דוקטור הו": נחשף הדוקטור החדש – השחקן פיטר קפלדי

4.8.2013 / 21:59

השחקן הבריטי המוערך שזכור מתפקידו בסדרה הקומית "The Thick of It" ייכנס לנעליו של מאט סמית, ויהיה השחקן ה-12 שממלא את התפקיד האיקוני בסדרת המד"ב הבריטית

לאחר חודשים של המתנה דרוכה, מעריצי "דוקטור הו" יכולים להירגע: במשדר מיוחד של ה-BBC נחשפה הערב (ראשון) זהותו של השחקן ה-12 שיגלם את הדוקטור בסדרת המד"ב הבריטית המיתולוגית - פיטר קפלדי, שבחודשים האחרונים נחשב לשחקן בעל הסיכויים הגבוהים ביותר לזכות בתפקיד בבורסת ההימורים האינטרנטית, הוא אכן זה שיכנס לנעלי אדון הזמן. "אני נרגש מכך שסוף סוף אינני צריך לשמור עוד את הסוד הזה", אמר קפלדי במהלך השידור.

קפלדי מוכר לצופים בבריטניה וברחבי העולם מתפקידו כמלקולם טאקר, ה"ספין דוקטור" בסדרה הקומית הפוליטית "The Thick of It", תפקיד שהמשיך איתו גם להמשכון הקולנועי של אותה סדרה – "In The Loop". בנוסף שיחק ב"טורצ'ווד", סדרת הספין אוף המצליחה של "דוקטור הו", וכן זכה להשתתף בתפקיד אורח ב"דוקטור הו" עצמה, בפרק ""The Fires of Pompeii".

קפלדי ייכנס לנעליו של מאט סמית, הדוקטור ה-11 שיעזוב את התכנית לאחר ספיישל חג המולד הקרוב של התכנית. סמית איחל הצלחה לממשיך דרכו, וציין שהוא "מעריץ גדול של הסדרה ובחור מאוד נחמד". בנובמבר הקרוב ישודר פרק נוסף לו ממתינים מעריצי הסדרה – ספיישל מיוחד לכבוד חגיגות ה-50 לזיכיון, בו יחזרו כמה מהשחקנים שגילמו גלגולים קודמים של הדמות.

מה דעתכם על השחקן החדש שנבחר? דברו על זה בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully