וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלוג "האח הגדול": משפחה לא בוחרים

5.8.2013 / 1:25

בצד השלילי: משימת הקייטנה היתה אפילו יותר דבילית מאלה שקדמו לה, האח-מלוח שבר שיאי מריחת זמן והרומן של טהוניה ואיתי נמאס. בצד החיובי: אבא של יניב מתחרט על הבן שלו

הגיע הזמן לעוד משימה מפגרת, והפעם: קייטנת אחי-כיף, משימה שהיא בעצם תירוץ להלביש את יניב בכובע ומוצץ ותיק בצורת תנין ולשלוח אותו לרקוד בגינה, כדי שהרחם של כולנו יקבל התקף גיהוקים. מטרת המשימה: מה. כללי המשימה: מי. תוצאות המשימה: אממ, לא ממש עקבתי אחרי הנקודות, טוב כולם זוכים ביוש. היתרון הברור של משימת הקייטנה עבור ההפקה הוא המשחק "אח מלוח", שמשמש מריחת זמן מסך עד הפרסומות כשצריך. רבע שעה של דיירים עומדים קפואים ב"פריז" עם נקניקייה בנחיר? לגיטימי, ויש מצב אפילו שייחשב דוקו לדו"ח של הרשות השנייה. יתרון נוסף של המשימה: טוב, אל תגידו לי שרק אצלנו בבית צפו בנפילה של דורין מהמעקה שוב ושוב סלו-מושן.

ומאחר וכל דיירי הבית הפכו זמנית לילדים מפגרים עם כובע מצחייה הפוך, זה אך הגיוני להביא להם את ההורים שיקנחו להם את האף מול כולם. הפרק אמש עמד בסימן משפחות מפדחות, אם אתם זוכרים את אימא של לאון מגיחה מאחורי בנה המכופף בתנוחה מגונה וצועקת "חיים שלי אל תזוז" ומדקלמת את האיחולים שלמדה בעל פה בבית בעוד הוא נחנק הפוך מהשיער של עצמו; את קוקי של ביז'ו שמבשרת לו שליאל הקטן הופך להיות רוסי; ובעיקר, את אבא של יניב, שמופיע על מסך ומבטיח לו שיקיים איתו שיחה ארוכה כשיגיע הביתה, כדי להבין איפה הוא טעה בגידול שלו.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
נחנק מהשיער של עצמו. לאון/מערכת וואלה!, צילום מסך

אם כי הכול מתגמד מול פדיחת ההעמדה להדחה, כשדיירי הבית צופים המומים בהורים שלהם מכריזים: "הוא לא חבר טוב בשבילו, לא מתנהג אליו יפה" ומעמידים במקומם להדחה את כל מי שמשפיע לרעה על התינוקי שלהם. אה וחמודי, הבאנו לך את התרופה נגד שלשולים ותמונה שלך כתינוק ערום, למקרה שלא מספיק רצית למות מבושה. וכך מחרבים קרובי המשפחה את שאריות השלווה בבית, חוץ מפאולינה, על תקן משפחת לאון, שרק מנצלת את המעמד רק כדי להודיע שטהוניה שונאת אותה כי היא כוסית. עדיף.

***

עיצרו הכול: טהוניה ואיתי ממשיכים לא לעשות כלום. שוב טהוניה מבהירה שהיא לא מעוניינת, ואז איתי שואל למה, ואז היא מתכרבלת עם איתי מתחת לפוך, ואז אנחנו אומרים דפאק. "בלעדייך אני חצי בן-אדם", מבהיר לה איתי בהתקף פתאומי של פרופורציות, וטהוניה מתחילה להתגעגע לגילי מיילי ולקללות הססגוניות שלו. למזלה מגיעה הזדמנות פז למלוק לאיתי את האונה במשימת ה(אל תשאלו אותי למה)סירות, כשהוא מנסה בטיפשותו לרמות אותה ולתקוע את הרגל שלו בחור הסירה. "ראיתי מה עשית! יש לי עיניים בגב!" צורחת עליו טהוניה, וגם "כל יום אתה שורף אצלי נקודה שחורה!", מה שזה לא אומר, ואיתי מבין שעכשיו הוא לעולם כבר לא יזכה לתקוע את הרגל שלו בחור הסירה, אם תסלחו לי על הדימוי. אם כבר, טהוניה מעדיפה לחכות לגבר האמיתי שלה, עידן רייכל, שאינשאללה יחבוש עליה גלבייה וייקח אותה לסיבוב הופעות בקהילה היהודית אוקראינה, כמו שעשה לכל שאר הילדות שהיו איתה בכיתה. "ממעמקים קראתי אלייך בואי אליי", שואגת טהוניה לתומה בסלון, אולי עידן בדיוק עכשיו עובר במסדרון ליד ותוהה "מה זה הקול המלאכי הזה, שנשמע כאילו יש לו עיניים בגב", ובקרוב יישא אותה בסערה לעולם שכולו תמלוגים סבירים. זה לא קורה, אבל מי יודע, אולי בפרק הבא תחול תפנית דרמטית דווקא ביחסיה עם איתי, וטהוניה תתכרבל איתו מתחת לפוך, והוא יגיד לה שהוא רוצה אותה, ואז היא תגיד לו שהיא לא מעוניינת, ואז הוא ישאל למה, ואז היא תתחבק איתו, ואז הוא יגיד לה שהוא רוצה אותה, ואז היא תגיד לו שהיא לא מעוניינת, ואז הוא ישאל למה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
חולמת על עידן חדש. טהוניה/מערכת וואלה!, צילום מסך

הערה לסדר

מעריצות של "וואן דיירקשן", אפשר להפסיק להציף את הנסט בתמונות עם הכיתוב D1 בתוך לב? בשביל זה יש פורום.

ציטוטים

"איתי, האם סתמת עם הרגל שלך את החור בסירה?"

"עשיתי כל מיני דברים, הרגל כנראה עברה שם במהלך הזה". (איתי כשיר כעת לרוץ לפוליטיקה)

"טאש טאש תחשוב על קוקי!" (כל משפט של ביז'ו נשמע כמו שורה מ"פוקימון")

"תראו את לאון, איך הוא לא אוהב להפסיד" (טהוניה. כן, הלאון הזה הא?)

"שיואו איזה מגניבים אתם בחיים!" (קוקי ביז'ו מתרגשת לפגוש את הדיירים בלייב)

"כוס אוחתוק הטרופית הזאת, למי זה 250? לשי מהפעוטון? לא נגע לי בגרון לא הזיז לי את הנקניקייה" (אבי מוציא עצבים על טרופית)

"אני אוהב אותך לאההההה" (יניב וביז'ו בקריוקי נוגה)

"אני ארבע! למה ארבע? כי סבבה" (דורין חורזת)

תסביך אח – לכל הטורים

מה חשבתם על משימת הקייטנה? דברו על זה בפייסבוק

  • עוד באותו נושא:
  • האח הגדול

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully