וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

Mele מגיע לתקלוט בישראל

אחרי שביקר בבוילר רום ובאקדמיה למוזיקה של רד בול, הדי.ג'יי והמפיק הבריטי מגיע לראשונה לתל אביב בליווי אמ.סי סליק דון

המפיק והדי.ג'יי הבריטי מלה (Mele) יגיע לישראל לתקלט במסיבה שתתקיים ב-15 באוגוסט במועדון הפסאז' בתל אביב בהפקת ליין המסיבות Juice, כשאליו יצטרף האמ.סי סליק דון (MC Slick Don). תמיכה מקומית לאורחים מבריטניה יספקו Keen, נאסטי האביט ודן אורבך.

Mele (או בשמו האמיתי – כריסופר פירס) קיבל מספר דחיפות מאוד משמעותיות לקריירה כשזכה להשמעות תדירות בתכניות של אושיות כמו טודלה טי, זיין לואו, אנני מאק, דיפלו וניק גרימשואו - כולם שדרנים קבועים ברדיו 1 של ה-BBC. הוא כבר הספיק להוציא רמיקסים לאמנים כמו דיסקלוז'ר וליאן לאהאבאס וחרך סופית את רחבת הריקודים אחרי ששיתף פעולה עם MC Kano בשיר שהפך ללהיט ההיכר שלו, "Beamer".

את חפירת הויניל שלו התחיל פירס עוד כנער, כשבילה שעות על נגינה ומשחק עם מכונת תופים ותוכנת הפקה ישנה. את ההשראה שלו הוא שואב מחלוצי היפ הופ כמו ד"ר דרה, ג'אסט בלייז ודי.ג'יי פרמייר, אבל הסטים של פירס אינם היפ הופ טהור, כי אם ביטים שעטופים בשלל מקלדות ואקסטרה באס, השילוב המנצח שהוא וחבריו לז'אנר הביטים הבריטי מצטיינים בו במיוחד. פירס התארח בעבר בבוילר רום והכין סטים מיוחדים עבור הלייבל המצוין לאקי מי (Lucky Me) ולשלוחה הלונדונית של האקדמיה למוזיקה של רד בול.

  • עוד באותו נושא:
  • Mele

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully