וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליידי גאגא נגד פוטין: "ממשלה פושעת"

החוקים ההומופוביים ברוסיה פוגעים בקהילה הגאה וליידי גאגא לא אוהבת את זה. "ממשלת רוסיה היא פושעת, הדיכוי יוביל למהפכה", צייצה הזמרת בחשבון הטוויטר שלה

החוקים החדשים ברוסיה, הפוגעים באופן קשה בקהילה ההומו-לסבית - בין היתר האיסור על הפגנת חיבה פומבית בין בני אותו מין - עוררו את זעמה של ליידי גאגא. "ממשלת רוסיה היא פושעת", צייצה הזמרת בחשבון הטוויטר שלה. "הדיכוי יוביל למהפכה. לסביות, הומואים, ביסקסואלים וטרנסג'נדרים רוסים, אתם לא לבד. אנו נילחם על החופש שלכם". בציוץ נוסף כתבה "שולחת אומץ לקהילת הלהט"ב ברוסיה. הגידול בהתעללות מצד הממשלה הוא ארכאי. לצאת נגד בני נוער בספריי פלפל? להכות? באמא רוסיה?".

"למה לא עצרתם אותי כשעוד היתה לכם הזדמנות, רוסיה?", המשיכה גאגא. "כי לא רציתם לתת תשובות לכל העולם?". הציוץ האחרון מתכוון לכך שבשנת 2009 צייצה הזמרת כי ניסו לעצור אותה ברוסיה אך לבסוף עזבה את המדינה בשלום.

כזכור, מוקדם יותר השבוע היו אלה חברי להקת Bloodhound Gang שחטפו ממדיניות הממשלה האכזרית לאחר שאחד מחברי הלהקה הכניס את הדגל הרוסי למכנסיו במהלך הופעה באוקראינה.

לצד הציוצים, הופצו ברשת ביממה האחרונה הקלטות לא גמורות מתוך אלבומה החדש של ליידי גאגא, "ARTPOP", שצפוי לצאת בנובמבר הקרוב. עם זאת, בעבר כבר הודלפו קטעים של גאגא שהתבררו ככאלה שלא ייכללו באלבום, כך שגם את ההדלפה הזאת יש לקחת בעירבון מוגבל.

מה דעתכם על הציוצים של הליידי? דברו על זה בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully