וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"האח הגדול": נחשפה הטיית הצבעות עבור דורין סגול

הזכיינית קשת, המשדרת את תכנית הריאליטי, הודיעה כי התקיים ניסיון להטות את תוצאות ההצבעה עבור המתמודדת, כאשר ההצבעות המדוברות נפסלו ותתקיים ספירה מחודשת

נחשף ניסיון להשפעה על תוצאות ההצבעה בתכנית הריאליטי "האח הגדול", כך מדווחת היום (שלישי) הזכיינית קשת. עוד נמסר כי זוהי הפעם הראשונה שנעשה ניסיון להטות את תוצאות ההצבעה במהלך עונה זו, והוא זוהה ונפסל בזמן אמת על ידי מערכת הבקרה.

לפי ההודעה של הזכיינית, במסגרת בדיקות של מערכת ההצבעה בקשת וביוניסל, (החברה האוספת את נתוני ההצבעות) שמתבצעות במהלך כל הצבעה מאז תחילת העונה, התגלה ניסיון הצבעה פסול, בהיקף גבוה, עבור המתמודדת דורין סגול שמועמדת להדחה יחד עם מתמודדים נוספים במסגרת הדחה כפולה. כמו כן, נמסר כי ההצבעות היו עבור מתמודדת אחת בלבד, ומלבד אלה שנפסלו, תתקיים ספירה מחודשת.

"האח הגדול": כל החדשות והביקורות

האח הגדול. גיא כושי ויריב פיין
דורין סגול/גיא כושי ויריב פיין

הניסיון להטות את תוצאות ההצבעה של תכנית ההדחה הכפולה שתתקיים הערב זוהה כאמור על - ידי מערכת שפותחה לזיהוי ופסילה בזמן אמת של הצבעות מסוג זה. לפי דברי קשת, ההצבעה נעשתה עבור דיירת אחת.

בזכיינית ביקשו להדגיש שסגול, כמו יתר המתמודדים, נמצאת בניתוק מוחלט מהנעשה מחוץ לבית (ובכלל זה מהנעשה בהצבעות) ומאחר ואין לה כל קשר לניסיון להטות את ההצבעה, היא גם לא תעודכן בכך, וכמוה גם יתר דיירי הבית. עם זאת, משפחתה של סגול עודכנה בדבר ההצבעה החריגה.

"המערכת שמפקחת על ההצבעות עובדת בצורה אוטומטית ללא מגע יד אדם", מסר איל לרנר, מנכ"ל חברת יוניסל. "בתוך כך, המערכת מנטרת ניסיונות הטיית הצבעות, מתריעה על כך ופוסלת את הניסיונות הללו. כך היה במקרה האמור".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully