וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלוג "האח הגדול": בנות, היכונו - יניב יצא לחופשי!

7.8.2013 / 0:46

יניב הודח מהתכנית, מה שאומר שלבתוליו המפורסמים נותרו שעות חיים ספורות וטהוניה מתחילה לחשוד שאיתי מנצל אותה לשם המשחק. וחוץ מזה? מתברר שבערוץ הכנסת יש יותר דרמה

מערכת וואלה!

נערות ברחבי המדינה לובשות הלילה לבן, מדליקות נר בחלון ומחכות: יניב מסתובב חופשי, והוא הולך להעניק הלילה למישהי את בתוליו, אז תבדקו את הכיסא שלכם לפני שאתם מתיישבים. איך קרה ששמשון ויובב שלנו, ביז'ו ויניב, הודחו ואילו איתי נשאר בבית כדי להדגים טריקים מרתקים של מגמגמים? למה אבא של יניב לא זימן את הקב"ה שלו בקריאת "הקב"ה אני בוחר בך!" וציווה עליו להציל את בנו? איפה כל הערסים האיטיים שמטקבקים "רק ביז'ו הוא געעהו ניייימעגררלל" והולכים לתוך קירות? הם לא היו אמורים לשאת את ביז'ו – כשיניב משתלשל מעקביו בלהיטות – על כפיים לגמר? מה קורה כאן, לכל הדורין-סגולים?

"התיאוריה שלי היא שהפכתם לאדם אחד", משער אסי הנדהם, ואנו עוברים לצפות בקליפ שמדגים את המייקאובר שעבר יניב מתחילת העונה, מלסבית שמנמנה לערס מקריפ. כולם מסכימים שהתכנית עזרה לו מאוד להיפתח, והוא אף מעז לקוות שמעתה לא יהיה עוד בודד, והוא אכן בוודאי ייחטף מהיום והלאה לשלל תכניות נישה שנגמרה להם המיכסה של אלכס מורוזובים להסתלבט עליהם. ואם בכל זאת תצנח עליו הבדידות, תמיד יוכל להרים טלפון לעדן בתירוץ שהוא צריך עזרה בלפתוח שקית של ביסלי. שנמצאת בתוך המכנסיים שלו. בהצלחה לזוג המקסים.

"האח הגדול": כל החדשות והביקורות

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מה יותר כואב מללכת? לראות את דורין נשארת/מערכת וואלה!, צילום מסך

וכמה שההדחה הכפולה הייתה מפתיעה – כך שאר הפרק שקדם לה היה משעמם. מעולם לא התרחש כל כך הרבה כלום על מסך אחד במשך כל כך הרבה זמן. שיא הדרמה בפרק היה כשטהוניה שכחה את הקציצות על הגז וביז'ו אמר לה היי, שכחת את הקציצות על הגז והיא אמרה וואלה והורידה אותן מהגז. מעבר לזה אין כל כך מה לספר לכם. רוצים לשמוע שוב את הסיפור על הקציצות?

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אפשר לפתח קציצות במעבדה!/מערכת וואלה!, צילום מסך

ההעמדה להדחה של בני המשפחות (ופאולינה) עדיין מחרפנת את הדיירים בבית, וכולם משווים למי יש אבא יותר חזק – "וואי איך אימא של דור טבחה בך", "שמעת איך אבא שלך קבר את איתי?", "אחות של טהוניה ממש נכנסה בו" ועוד טראש טוק של ארגז חול. טהוניה מצאה מישהו חדש לצעוק עליו שהוא חצוף ואיזה שטויות – אבא של יניב, שהעז לומר עליה לא זוכרת מה אבל זה היה מזעזע.

גם איתי בטלטלה מדברי אבא של יניב עליו, ומתרוצץ ברחבי הבית לוודא שאף אחד אחר לא חושד בו שהוא מזויף ושכולם עדיין סבורים לחלוטין שהוא חמודי. אבל אפילו טהוניה מתחילה לחשוד שהוא נדבק אליה רק כדי לשחות עליה לגמר בלי חולצה. זמן החמידות של איתי הסתיים, ופתאום עניין האינטרסים שלו עולה וצף בבית. חבל, היה יכול להיות לו קשר יפהפה עם טהוניה: הגמגום שלו נעלם כשמישהו אחר מדבר איתו בבת אחת ומפריע לו לדבר? היש יותר מושלם מזה?

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הזיווג המושלם לטהוניה/מערכת וואלה!, צילום מסך

זה כל מה שקרה בפרק הדליל בהיסטוריה הזה, כך שמאוד קשה להתמודד עם העניין הזה של מכסת מילים. ננסה למלא אותה בכתיבת שיר:

" שלושה שבועות, שלושה שבועות
זה מה שנשאר לנו עוד לראות
מה כבר נוכל לחדש ולומר
עד שכצפוי לבנה תנצח בגמר
הסוף רחוק ולא רואים אותו אפילו
נו כבר אלוהים בא לנו למות הצילו"
(ר. רוטנר)

ציטוטים:

"אני עדיין לא רואה את חמישיית הגמר" (גם טהוניה לא עוקבת אחרי התכנית)

"דם שלי אני מוכר בשבילך, לפי שקל!" (ביז'ו ללבנה. המכירה הפומבית מתחילה)

"אני לא מאמין בעצמי, אני מאמין בקהל" (איתי בטוח בעצמו, מסתבר שבצדק משום מה)

"אני מאמין שהאח הגדול בוחר להראות רק את הדברים הטובים" (ביז'ו. ואני מאמינה שאתה דביל)

"הנעליים זה כולה 180 שקלים" (ביז'ו מציג את נעלי הנחש שלו. כמה זה יוצא בדם?)

  • עוד באותו נושא:
  • האח הגדול
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully