וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברוס וויליס חוטף מסילבסטר סטאלון

7.8.2013 / 8:45

סטאלון הודיע בחשבון הטוויטר שלו שוויליס לא ישתתף בסרט השלישי של "בלתי מנוצחים" ויוחלף על ידי הריסון פורד, ואז קינח בקצת לכלוכים ונבואה לכשלון הקריירה של הקולגה

בקיץ 2014 יעלה לאקרנים הסרט השלישי בסדרת סרטי גיבורי האקשן "בלתי נשכחים", עם שינוי משמעותי - ברוס וויליס לא יהיה חלק מהקאסט, ויחליף אותו הריסון פורד, כך הודיע סילבסטר סטאלון, שיזם את הסרט הראשון בסדרה, ביים אותו ושיחק בו ובזה שאחריו. "וויליס בחוץ... הריסון פורד בפנים!!!! חיכיתי לזה שנים!!!". מי עוד צפויים לקחת חלק בסרט בפעם הראשונה הם ניקולס קייג', ג'קי צ'אן, מל גיבסון, ווסלי סנייפס ומילה יובוביץ'.

עם זאת, מה שבשלב זה עשוי להיות יותר מעניין מהליהוק המוצלח, זו הסיבה לעזיבתו של וויליס. נראה שלאורך צילומי שני הסרטים בסדרה התגלעו אי אילו חילוקי דעות בינו לבין סטאלון, והאחרון לא שמר לעצמו את הטינה ובחר לנצל את הרשת החברתית בכדי להלבין את פני הקולגה שלו כשכתב בהתייחס לוויליס: "תאב בצע ועצלן... נוסחה בטוחה לכישלון בקריירה".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
כבר לא. סילבסטר סטאלון וברוס וויליס/מערכת וואלה!, צילום מסך

נכון למועד פרסום הידיעה, וויליס לא התייחס לדבריו של סטאלון. אולי השחקן יפתח סוף סוף חשבון טוויטר, או שיפתור את זה כמו באייטיז - במכות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully