וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עוזי וייל ושהרה בלאו ישפטו בתחרות סיפורים קצרים

התחרות החמישית של הוצאת כתב יוצאת לדרך זו הפעם החמישית תחת הנושא "החיים בשוליים", בה ישפטו שני הסופרים

למרות המשבר הפוקד את ענף ההוצאה לאור, גם השנה תקיים הוצאת כתב את המיזם הספרותי השנתי שלה – הוצאה לאור של אנתולוגיית סיפורת ישראלית חדשה שנושאה המרכזי יהיה הפעם הנושא החברתי, קרי גמילה, שיקום, זנות, סמים, עוני, פשע, אבטלה והתעללות בתוך המשפחה. המיזם יוצא לדרך תחת הכותרת "החיים בשוליים". את הסיפורים הקצרים, עד 2000 מילה, ניתן להגיש עד ה-1 בספטמבר לכתובת המייל moshemen@gmail.com.

השנה, חבר השיפוט יכלול את הסופר והתסריטאי עוזי וייל, הסופרת שהרה בלאו והסופר והמתרגם יואב איתמר. קובץ הסיפורים הקצרים שייבחרו מבין אלה שיגיעו אל ההוצאה יצא בחודש מרץ הבא.

זו השנה החמישית שבה מתקיים המיזם הספרותי שיזמה ומפיקה ההוצאה הצעירה המתמחה בהוצאה לאור של פרוזה, עיון ושירה. המיזם מאפשר לחובבי כתיבה להתחרות על ההזדמנות להוציא לאור סיפורים קצרים מפרי עטם. נושא האנתולוגיה אשתקד היה "אובדן וגעגוע" ויותר מעשרים סיפורים קצרים בנושא זה קובצו בספר "סופי הדרכים".

אני גאה על התחרות שזו לה כבר השנה החמישית, תחרות שהפכה מסורת שנתית בהוצאה וחלק בלתי נפרד ממנה", אומר מנכ"ל הוצאת כתב, משה מנשהוף, יוזם הרעיון. "היא מעניקה במה מכובדת לשורה ארוכה של כותבי פרוזה. הסיפורים הקצרים שיזכו להיכלל בספר ייבחרו בתהליך שיכלול דירוג על ידי צוות שופטים מקצועי ביחד עם חוות דעת של גולשים באתר ההוצאה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully