וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: ג'ורג' קלוני ומאט דיימון נגד הנאצים

9.8.2013 / 0:20

הטריילר הראשון לסרט "אנשי המונומנטים" מציג את קלוני שגם משמש כמבאי, דיימון, ביל מארי ועוד קאדר שחקנים מרשים במאבק על הצלת יצירות אמנות במלחמת העולם השנייה

"אנשי המונומטים" יגיע לקולנוע רק בחודש דצמבר, אבל עד אז אפשר להתענג על הקאסט המרשים שלו, שכולל את ג'ורג' קלוני שמשמש גם כבמאי, מאט דיימון, קייט בלאנשט, ביל מארי, ז'אן פייר דרדן, ג'ון גודמן, יו בונוויל ובוב בלאבן. הסרט, שמבוסס על ספרו של רוברט מ. אדסל שיצא לאור בשנת 2009 (ובתרגום לעברית בשנת 2011 בהוצאת דביר) מביא את סיפורה של יחידת הצלת האמנות של בעלות הברית במלחמת העולם השנייה.

"אנשי המונומנטים" היתה יחידה אשר מטרתה היתה צימצום נזקי המלחמה ומעשי הביזה שהתרחשו במבנים ציבוריים כמו כנסיות או מוזיאונים. בהמשך, איתרה והצילה היחידה מספר רב של חפצי אמנות מתוך מיליונים שנשדדו על ידי הנאצים מקורבנותיהם והועברו לידי הרייך השלישי.

צילומי הסרט החלו באירופה בחודש מרץ האחרון בהפקת חברת Smokehouse של קלוני, ואת התסריט עבורו כתב גראנט הסלוב, שותפו של קלוני בחברה. זהו סרטו החמישי של קלוני, שכבר ביים את "וידויים של מוח מסוכן", "משחק מלוכלך", "לילה טוב ובהצלחה" ו"משחקי שלטון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully